تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نمایشگاه نقاشی در باغ و عمارت اکبریه

نمایشگاه نقاشی صنایع دستی به نمایندگی از ۵ طرح صنایع دستی در باغ و عمارت اکبریه بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان در حاشیه این نمایشگاهافتتاح نمایشگاه نقاشی در باغ و عمارت اکبریه گفت: هدف از افتتاح این نمایشگاه معرفی صنایع دستی و ظرفیت استان به کودکان و آحاد جامعه است و در این نمایشگاه با همکاری اموزش و پرورش از دانش آموزان خواسته شده تا متناسب با صنایع دستی استان آثار خود را ارائه دهند.

رمضانی افزود: در این نمایشگاه گروه‌های سنی ۴- ۱۲ سال ۸۰ اثر ارائه دادند که از بین اثار ۵۰ اثر منتخب شدند.

وی گفت: علاقمندان می توانند به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید به باغ اکبریه مراجعه کنند. 

همچنین امروز دو کارگاه حوله بافی در روستا‌های حاجی آباد و دستگرد و یک کارگاه صنایع دستی در بیرجند و سایت فروش صنایع دستی با هزینه ۶۵ میلیون تومان و اشتغال زایی ۲۷ نفر در بیرجند افتتاح شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نمایشگاه نقاشی در باغ و عمارت اکبریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..