تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مسوولانه در انتخابات بهترین پشتوانه برای نظام است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: مشارکت مسوولانه مردم در انتخابات بهترین سلاح برای پشتیبانی از نظام در برابر دشمنان توطئه‌گر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سیدعلی موسوی  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: شرکت در انتخابات از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی است و حضور و مشارکت فعال آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، یکی از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی و تضعیف‌کننده توطئه‌های دشمنان است گفت: امروز به واسطه حضور تک تک افراد در انتخابات، نظام اسلامی تقویت شده و دشمنان تضعیف خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات و نیز تشویق دیگران برای حضور در این امر سرنوشت‌ساز، جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب است تاکید کرد: استعمارگران زمانی ایران را برای خود می دانستند و از هر برنامه و اقدامی استفاده می کردند و با وقوع انقلاب جمهوری اسلامی ایران از چنگال غارت‌گران و مستکبران نجات یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند مهمترین سلاح مردم ایران که پشتیبانی از حکومت اسلامی است را از آنها بگیرند، ادامه داد: آنها می خواهند با دلسرد و بی‌علاقه کردن مردم مومن و انقلابی ایران از انتخابات آن ها را خلع سلاح کنند اما مردم بابصیرت و هوشیار، با رفتن به پای صندوق رأی به طور قطع دشمنان را ناامید و توطئه های آنها را خنثی خواهند کرد.

موسوی، هر برگه از رأی مردم را تیری سهمگین و زهرآلود به قلب استکبار جهانی که در راس آن آمریکا است عنوان کرد و افزود: ایرانیان با حضور خود و خانواده ها و تشویق دیگران به حضور در پای صندوق رأی افتخار دیگری را برای نظام خود رقم بزنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر اینکه اعضای این کانون ها برای تجدید عهد با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین، با قدرت در این انتخابات شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: حضور مسئولانه، آگاهانه و بابصیرت مردم در پای صندوق های اخذ رای، یأس و ناکامی و نیز عقب‌نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویایی کشور را در پی خواهد داشت.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن می توانند در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کنند و از مجموع ۱۰ هزار و ۹۰۶ رای اولی در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پنج‌هزار و ۳۳۷ دختر و ۵ هزار و ۵۶۹ پسر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مسوولانه در انتخابات بهترین پشتوانه برای نظام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..