تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۷۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات در استان سمنان پیش‌بینی شد

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ۷۷۹ شعبه اخذ رای در بیست و هشتم خرداد برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سید عباس دانایی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان  ابراز داشت: از مجموع ۷۷۹ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده برای استان سمنان، ۴۸۳ شعبه اخذ رای شهری و ۲۹۶ شعبه اخذ رای روستایی است.

وی ادامه داد: از مجموع شعبه‌های پیش‌بینی شده برای اخذ رای در استان سمنان، ۶۴۶ شعبه ثابت و ۱۳۳ شعبه سیار است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: تنها در شهر سمنان انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۵۲ شعبه اخذ رای برای شهر سمنان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۳۹ شعبه شهری آماده اخذ رای مردم برای شورای اسلامی شهر به صورت تمام الکترونیک است.

دانایی اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیات‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، نیروی انتظامی، اعضا شعبه‌ها، کاربران، رانندگان و نیروهای خدماتی برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان سمنان مشارکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور ۷۷۹ رابط پزشکی در شعبه‌های اخذ رای استان سمنان با هدف نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و مراقبت از سلامت رای دهندگان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات ناامیدی دشمنان را رقم می‌زند و نقشه های شوم آنان را خنثی می سازد بر این اساس انتظار می‌رود آحاد جامعه همچون گذشته با مشارکت حداکثری در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند و سیلی محکم بر دشمنان بزنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۷۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات در استان سمنان پیش‌بینی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..