تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزير خارجه پاکستان: رد پای داعش در افغانستان نگران کننده است

در نشست بررسی روند صلح افغانستان

شاه محمود قریشی گفت: پایبند نبودن طرفین افغانی به آتش بس می‌تواند زمینه فعالیت دیگر گروه‌های تروریستی از جمله داعش را فراهم کند.

  ­به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، از اسلام آباد، وزیر امور خارجه پاکستان با ابراز نگرانی از وجود رد پای داعش در افغانستان گفت: پیشبرد پروسه صلح این کشور تنها راه ایجاد ثبات دائمی در منطقه است. سایت خبری "رادیو پاکستان"، "شاه محمود قریشی" وزیر امور خارجه پاکستان در نشست تحلیلی با موضوع بررسی روند صلح افغانستان در اسلام آباد گفت: پایبند نبودن طرفین افغانی به آتش بس می‌تواند زمینه فعالیت دیگر گروه‌های تروریستی از جمله داعش را فراهم کند به همین دلیل پاکستان به نقش سازنده خود برای پیشبرد گفتگو‌های صلح بین الفغانی ادامه خواهد داد.


وی با بیان اینکه افغانستان صلح آمیز و با ثبات به نفع پاکستان و کل منطقه است تاکید کرد: هیچگونه راه حل نظامی برای مسئله افغانستان وجود نداشته و کاهش خشونت‌ها در کنار انعطاف پذیری توسط طرفین و مذاکرات تنها راه برون رفت از بحران فعلی است.


قریشی با انتقاد از اظهارات ضد پاکستانی معاون رئیس جمهور افغانستان و مشاور امنیت ملی این کشور گفت: این بازی سرزنش باید پایان یابد، زیرا کمکی به حل مسئله افغانستان نخواهد کرد؛ پاکستان به هیچ عنوان نمی‌تواند مسئول تمام ناملایمات در افغانستان باشد.


وزیر خارجه پاکستان اظهار داشت: اسپویلر‌ها (عوامل ضد صلح افغانستان) در داخل و خارج این کشور وجود دارند به همین دلیل هر دو طرف باید کاملاً از توطئه‌های این عوامل مخرب آگاه باشند.


وی افزود: افزایش رد پای داعش در افغانستان نگران کننده است، با این حال دولت پاکستان برای مدیریت و تامین امنیت مرز با افغانستان همه تلاش خود را به کار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزير خارجه پاکستان: رد پای داعش در افغانستان نگران کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..