تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۳ هزار کردستانی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جبار احمدپور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان اظهار داشت: از مجموع ساکنان روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان که در رنج سنی ۱۸ تا ۵۰ سال قرار دارند، ۲۲۱ هزار و ۲۱۱ نفر مشمول عضویت در صندوق بوده و جامعه هدف ما محسوب می‌شوند که از این تعداد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۸۳ هزار و ۳۱۹ نفر تحت پوشش صندوق قرار گرفته‌اند.

او با بیان اینکه از این تعداد ۶۲ هزار و ۱۱۵ نفر به صورت فعال و مستمر حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند، افزود: از تعداد کل اعضای صندوق ۲ هزار و ۹۳۰ نفر در استان مستمری بگیر بوده و از حقوق بازنشستگی، از کار افتادگی و یا بازماندگان بهره‌مند هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان، میزان جذب بیمه شدگان در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ را ۲۷ هزار و ۵۲۲ نفر و از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ را ۱۹ هزار و ۵۷۱ نفر و از آن سال تا اردیبهشت ماه امسال را ۳۶ هزار و ۲۲۶ نفر عنوان کرد.

او همچنین نسبت پوشش بیمه شدگان فعال به کل جامعه مشمول استان را ۲۷.۲ درصد و میانگین کشوری این نسبت را ۱۴.۶ درصد اعلام کرد.

احمدپور ضمن اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته به منظور ترویج بیمه و همچنین عملکرد خوب بعضی از شهرستان‌ها از لحاظ پوشش بیمه‌ای اظهار داشت: ضروریست در نشست‌های مرتبط موضوع همکاری بیشتر فرمانداران و ماموستایان در بعضی از شهرستان‌ها مورد تاکید قرار گیرد.

او با اشاره به کسب رتبه برتر استان کردستان در سنوات اخیر و رتبه اول طی سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۹ گفت: این موفقیت‌های به دست آمده جز با همکاری و همیاری استاندار، معاونان، بخشداران و دهیاران، کارگزاران و دیگر گروه‌های مرجع محقق نمی‌شد.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۱۳۸۳ مصوب شد و در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۳ هزار کردستانی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..