تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه طرح هدایت در کردستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بعدازظهر امروز در نشست ستاد استانی طرح هدایت از راه‌اندازی سامانه طرح هدایت به منظور تامین تجهیزات ارتباطی هوشمند (تبلت و گوشی) دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: خیرین نیک اندیش نیز می‌توانند با مراجعه به این سامانه و تکمیل فرم و اهداء تجهیزات و کمک مالی، در این طرح مشارکت نمایند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عدم دسترسی تعدادی از دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم به شبکه شاد و آموزش مجازی، یکی از دغدغه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش بود و بر این اساس، نهضت تامین تجهیزات ارتباطی هوشمند (تبلت، گوشی و ...) با عنوان طرح هدایت با شعار هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس و مدرسه اجرا و در دستور کار قرار گرفته است.

قربانی از ابلاغ دستورالعمل وزارتی سامانه طرح هدایت و دستورالعمل واگذاری تجهیزات هوشمند به دانش‌آموزان مناطق محروم در طرح هدایت به شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و بر اجرایی شدن این طرح در سطوح مختلف تاکید کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش کردستان به اهداف سامانه طرح هدایت نیز اشاره کرد و شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به علت عدم دسترسی به تجهیزات ارتباطی، شناسایی خیرین و سازمان‌های حمایتی برای جذب کمک‌های مردمی، مدیریت تجهیزات و امکانات اهدا شده به آموزش و پرورش و دانش‌آموزان نیازمند، توزیع عادلانه تجهیزات و کمک‌های مردمی بین دانش‌آموزان نیازمند، هدایت کمک‌ها و تجهیزات اهدایی در مسیر صحیح و نیازمند حقیقی و یکپارچگی مدیریت فرآیند جذب و توزیع کمک‌های مردمی را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سامانه بر شمرد.

قربانی با اشاره به کمک‌های انجام شده توسط خیرین، موسسات، فرهنگیان و ... در راستای تامین گوشی و تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان از سال گذشته تاکنون، اعلام کرد: این طرح به منظور تامین تجهیزات ارتباطی هوشمند (تبلت، گوشی و ...) دانش‌آموزان نیازمند پیش‌بینی و اجرایی شده است و ضرورت دارد از ظرفیت‌های آن استفاده شود.

او بر مدیریت و راهبری سامانه طرح هدایت در سطح استان و فعالیت کاربران سامانه در سطوح مختلف از جمله فناوری اطلاعات و کارشناس مربوطه در استان، مدیران مدارس، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و جلب مشارکت خیرین نیک اندیش تاکید کرد.

به گفته قربانی، بر اساس امکانات و ابزار‌هایی که در این سامانه پیش بینی شده است، باید اقدامات، پیگیری و اجرایی شود و مهم‌ترین اقدام شهرستان‌ها و مناطق و مدارس، تغذیه اطلاعات مورد نیاز و مشاهده لحظه‌ای دیتا‌ها است که بر اساس آن نیاز دانش‌آموزان به تفکیک هر مدرسه و شهرستان مشخص و ملاک عمل در توزیع تجهیزات خواهد بود.

او همچنین بر اطلاع رسانی موضوع، تبلیغ و فرهنگ‌سازی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای از جمله صدا و سیما، رسانه‌های گروهی و پورتال‌های استانی و شهرستان‌ها در راستای معرفی طرح تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت شورا‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و استان و خیرین نیک اندیش در راستای طرح هدایت، بهره گرفت تا علاقه‌مندان و افراد در این امر خداپسندانه نقش‌آفرینی داشته باشد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه طرح هدایت در کردستان راه‌اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..