تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمارش معکوس برای حماسه‌ای دیگر/افزایش موج مشارکت مردم در فرایند تبلیغات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شورونشاط مشارکت در کمتر ازسه روز مانده به برگزاری انتخابات تمام استان را در برگرفته است و مردم در حال آخرین رایزنی‌ها و تصمیم‌گیری برای انتخاب فرد اصلح هستند.

کمتر از سه روز دیگر یک گام مهم در راستای مشارکت مردم در انتخاب سرنوشتشان برداشته می‌شود و با نزدیک شدن به روز‌های پایانی تبلیغات شور انتخاباتی بیش از گذشته شهر را فراگرفته است.

شمارش معکوس برای انتخاباتی پرشور

با گذری بر اخبار انتخابات می‌توان افزایش موج مشارکت در فرایند تبلیغات و تصمیم‌گیری برای شرکت در انتخابات را مشاهده کرد.

حالا تنور انتخابات بیش از گذشته گرم شده و در کنار شور مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش فعالیت نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا برای جلب‌توجه رأی‌دهندگان هستیم.

فعال شدن ستاد‌های محلی انتخابات در محله‌های مختلف شهر‌ها و روستا‌ها و حضور جوانان در این ستاد‌ها نشان از پویایی و نشاط انتخاباتی دارد.

برگزاری جلسات مجازی، رقابت نامزد‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف پس از آخرین دور از مناظره‌ها شدت گرفته، همچنین بازار برگزاری تریبون‌های آزاد بیش از گذشته رونق گرفته است.

نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در کردستان و هوادارانشان با شروع تبلیغات رسمی برای موفقیت در روز انتخابات حضور چشمگیری در فضای مجازی دارند.

این نامزد‌های انتخاباتی پس از اعلام رسمی اسامی نهایی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده، بلافاصله با درج کد انتخاباتی خود بر پوستر‌های تبلیغاتی و انتشار برنامه‌ها و سخنرانی‌های ستاد‌های خود از تریبون فضای مجازی در حال تبلیغات هستند.

ترسیم آینده کشور در گرو شرکت در انتخابات و انتخاب درست است

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: با امیدواری به آینده، وحدت در همه زمینه‌ها و دستیابی به آرامش، ضمن شرکت در انتخابات، با انتخابی شایسته آینده کشور را ترسیم کرد.

او افزود:خداوند در قرآن می‌فرماید که سرنوشت انسان‌ها در نیل به موفقیت‌ها و رسیدن به آمال و آرزو‌ها و دریافت قله‌های ارزش، به دست خود انسان است که بحث انتخابات تجلی این معناست.

او افزود: سعی و تلاش لازم در این مسیر نیاز است چرا که انسان نمی‌تواند از بی‌عملی و کارکرد لازم به این قله‌ها دست پیدا کند و در این مسیر حرکت‌های ایجابی لازم است و اینکه با کار‌های سلبی و اینکه دیگران را نفی کنیم کاری از پیش نمی‌برد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان داشت: در این راه باید مجاهدت و تلاش کرد و همه این سال‌ها که رهبری عناوینی را انتخاب کرده‌اند پیوست جهادی داشت که به نظر اتفاق نیفتاد و ایشان هم بار‌ها آن را ذکر کرده‌اند.

هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات در کردستان تعیین شد

محمدابراهیم زارعی رئیس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه مراحل انتخابات براساس روز شمار ابلاغی در استان در حال انجام است، اظهار داشت: حدود ۳۰ هزار نفر کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در کردستان انجام خواهند داد.

او با بیان اینکه ۴۱ هیات اجرایی در ۱۰ فرمانداری و ۲۱ بخشداری در موعد مقرر برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا تشکیل شد، اضافه کرد: برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر یک هزار و ۴۷ داوطلب ثبت‌نام کردند و شورا‌های روستایی هم تمام روستا‌ها به حد نصاب رسید.

رییس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: از ۳۲ شهر استان، شورای اسلامی ۲۵ شهر پنج نفره، ۶ شهر ۷ نفره، یک شهر ۹ نفره و تعداد کرسی‌های اصلی ۱۷۶ کرسی و مجموع کرسی‌های اصلی و علی‌البدل ۲۸۷ مورد است.

زارعی گفت: تعداد کرسی‌های اصلی شورا‌های اسلامی روستایی سه هزار و ۹۹۸ کرسی و مجموع اصلی و علی‌البدل ۶ هزار و ۶۵۴ کرسی است، ضمن اینکه انتخابات در یک هزار و ۳۱۴ روستا برگزار خواهد شد، اما فعلا ۵۱ روستا به حد نصاب نرسیده و امیدواریم این روستا‌ها نیز به حد نصاب برسد.

او با اشاره به اینکه برای یک هزار و ۳۱۴ روستا هفت هزار و ۲۳۰ داوطلب ثبت نام کردند، اظهار داشت: کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مراحل نهایی است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان از دستگاه‌های دولتی خواست امکانات مورد نیاز فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌ها در هنگام انتخابات را در اختیار هیات‌های اجرایی قرار دهند و افزود: همه مراحل انتخابات به جز اخذ رای و شمارش آرا در استان به صورت الکترونیکی است.

زارعی با بیان اینکه انتخابات شورا‌های شهر و روستای این دوره فقط در شهر‌های بزرگ کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، ادامه داد: در دوره قبلی، انتخابات شورا‌ها در شهر‌های سنندج و سقز به صورت الکترونیکی برگزار شد، اما این دوره اینگونه نخواهد بود.

او از اعلام آمادگی هیات‌های اجرایی و دستگاه‌های متولی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان خبر داد و یادآور شد: کسی حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغ استفاده کند و مدیران نیز اجازه فعالیت در ستاد تبلیغات کاندیدا‌ها را ندارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمارش معکوس برای حماسه‌ای دیگر/افزایش موج مشارکت مردم در فرایند تبلیغات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..