تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی و شستشوی شبانه شهر قزوین از تبلیغات غیرمجاز

ساعت: 11:13 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743211

داریوش قاسمی گفت:متاسفانه تعدادی از کاندیداها با وجود فضاهای آماده شده توسط شهرداری، قوانین را رعایت نکرده و تبلیغات خود را در محل‌های غیرمجاز نصب می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین،درباره ایجاد فضای مناسب برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: تا امروز ۵۰۰ الی۶۰۰ عدد بنر ۲ در ۳و۶متری در مناطق منفصل شهری، حدود ۸۰۰ متر بنر دیواری روی دیوارهای بلااستفاده و ۴۰۰ تابلوی رایگان جهت تبلیغات کاندیداها نصب شده است.

وی با اشاره به قوانین تبلیغات کاندیداها افزود: هر کاندیدایی مجاز است در هر منطقه از شهرداری یک بنر ۲ در ۳ یا ۳در۴ در مقابل ستاد خود نصب کند و به طور کلی در مکان‌هایی که شهرداری مشخص کرده است نیز تبلیغات داشته باشد؛ در غیر این صورت جمع‌آوری خواهد شد.

مدیرعامل زیبا سازی شهرداری قزوین بیان کرد: تمامی قوانین مربوط به تبلیغات از طریق فضای مجازی یا به صورت شفاهی و کتبی به کاندیداها ابلاغ شده که برخی از آن‌ها با وجود فضاهای آماده شده توسط شهرداری، رعایت نکرده و تبلیغات خود را در محل‌های غیرمجاز نصب کرده‌اند.

تذکرات حضوری و غیرحضوری به برخی کاندیداها

قاسمی ادامه داد: حتی مواردی هم داشته‌ایم که پوسترهای غیرمجاز کاندیدی جمع‌آوری و دیوارها شستشو شده اما روز بعد دوباره شاهد تبلیغات آن کاندیدا در همان مکان هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: تذکرات لازم به صورت حضوری و غیرحضوری به برخی از کاندیداها که به قوانین بی‌توجه بوده‌اند داده شده است.

وی با اشاره به مقابله با تبلیغات خارج از قوانین تصریح کرد: با آغاز تبلیغات با مدیریت فرمانداری، تیم‌هایی قرار دادیم تا بنرها و پوسترهای غیرمجاز را جمع آوری ‌شود، از این رو با همکاری سازمان پسماند به طور شبانه شست وشوی دیوارها و پل‌ها انجام می‌گیرد.

مدیرعامل زیبا سازی شهرداری قزوین در پایان با اشاره به این که پاکسازی شهر از ابتدای تبلیغات شروع شده گفت: بعد از پایان تبلیغات روند پاکسازی و شستشوی مکان‌هایی که به واسطه تبلیغ، مخدوش و کثیف شده نیز به طور گسترده‌تر ادامه خواهد داشت تا کل شهر پاکسازی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی و شستشوی شبانه شهر قزوین از تبلیغات غیرمجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..