تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت سیزدهم به‌دنبال خدمت، عدالت و پاکدستی است/ دولت مردمی باید سفره مردم را پُر کند

ساعت: 09:57 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743158

علی نیکزاد با بیان این که دولت مردمی باید سفره خالی مردم را پر کند، گفت: دولت سیزدهم باید دولت خدمت، عدالت، پاکدستی باشد و در دولت بعدی کسانی که طهارت اقتصادی ندارند حق ندارند مسئول شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی نیکزاد دوشنبه شب در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت با حضور حامیان آیت الله رئیسی در ساری برگزار شد با بیان این که امام راحل با پیروزی انقلاب، حکمرانی اسلام را بنا نهادند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب با پیروزی انقلاب، جمهوریت را در دل اسلام بر مردم ایران به ارمغان آوردند و اجازه دادند جمهوریت یعنی مردم سالاری دینی در دل انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

وی افزود: امام راحل انقلاب اسلامی را زمانی که ریشه اش قوی نشده بود به طوفان سپرد و با طوفان رفراندوم 98/2 مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و اسلام و جمهوریت در درون اسلام را پذیرفتند.

نیکزاد با بیان این که مردم با تکیه بر جمهوریت نظام اسلامی دولت و مجلس های مختلف را شکل دادند، گفت: اما متأسفانه در هشت سال اخیر دولت فعلی بر آرمان های الهی و انسانی انقلاب اسلامی وفادار نماند به گونه ای که بعضی ها نسبت به جمهوری اسلامی طمع ورزیدند و آنهایی که منفور بودند بدون شناخت از ایران اعلام کردند ما کریسمس 2019 را در تهران جشن خواهیم گرفت.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که زمانی که قوه قضائیه بنا بر نظر سنجی ها و افکار عمومی کارآمد نبود، آیت الله رئیسی با ورود در این عرصه، مبارزه با فساد را آغاز کرد، گفت: ایشان در این جایگاه تأکید کردند ما در قوه قضائیه پرونده آبی و قرمز و روی میز و زیر میز و خط قرمز نداریم.

وی با بیان این که مردم به دلیل نارکارآمدی مجلس قبلی و دولت یازدهم و دوازدهم یک مجلس انقلابی را شکل دادند، گفت: رهبری نیز فرمودند که باید یک دولت جوان، انقلابی و مکتبی تشکیل شود و ما وقتی این سخنان مهم را شنیدیم متوجه شدیم که می شود نظام اسلامی ما کارآمد باشد.

نیکزاد با اشاره به این که متأسفانه در دولتمردان فعلی، پاکی، درستی، مجاهدت و مراقبت، عدالت گستری، خدمت به مردم، پاکدستی و طهارت اقتصادی وجود ندارد، افزود: همین مسائل موجب ناکارآمدی مسؤولان فعلی در هشت سال اخیر شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی ادامه داد:  کسی که رییس بانک مرکزی شد قرار بود قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی را حفظ کند و ارزی که با مشکلات بسیاری به دست آمده را برای دارو و کالای اساسی تخصیص دهد، اما به جای این کار ارز را به کسی که وابسته روحانی است برای واردات موز ارز می دهد در صورتی که این ارز با مشکلات زیادی به دست آمده بود.

وی با بیان که آقای همتی در مجلس شورای اسلامی گفته بود اعتقادی به تسهیلات مسکن با بازپرداخت 15 تا 20 ساله ندارد، افزود: این درحالی است با داشتن زمین و وسعت بالای ایران اسلامی می توانیم برای جوانان ایرانی مسکن بسازیم.

نیکزاد گفت: چرا زندان های ما باید شاهد پرونده های افراد خاصی باشند که اینها فامیل های نسبی و سببی اعضای دولت هستند.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی با بیان این که در دولت مردمی، موضوع مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان جزء مسائل مهم و اولویت دار است، خاطرنشان کرد: ما جوانان را برای آرمان گرایی وتمدن اسلامی می خواهیم.

وی با بیان این که دولتی باید تشکیل شود که مردمی، دارای سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی باشد، تصریح کرد: اگر دولتی تشکیل شود که سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی نداشته باشد نمی تواند گره ای مشکلات مردم باز کند.

نیکزاد با اشاره به این که چنین دولتی سینه خود را سپر آماج، تیرها و ترکش ها می کند تا به ولی فقیه آسیبی نرسد، ادامه داد: ما به دنبال دولتی هستی که بتواند خدمت به مردم را نصب العین خود قرار دهد.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی با بیان این که امروز وقتی به ادارات مراجعه می کنیم خوی و خصلت خدمت را در مسؤولان نمی بینیم، تصریح کرد: ما دولتی را می خواهیم تشکیل دهیم که تا بن دندان به عدالت اعتقاد داشته باشد، نمی شود تهران را ایران دانست، نمی شود GDB کشور 43 درصد آن در تهران باشد، نمی شود 79 درصد سرمایه گذاری ها در سه استان باشد و 79 درصد کارگاه های صنعتی در ده استان باشد، این گونه مسائل با خصلت دولت انقلابی و منش و روش آیت الله رئیسی سازگاری ندارد.

وی با بیان این که ما به دنبال عدالت اجتماعی در عرصه های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: ما در سیاست خارجی دنبال حکمت و خرد ورزی هستیم.

نیکزاد با رد این سخنان که می گویند ریسی با سیاست خارجی، مذاکره، خانم ها و جوانان مخالف است، تصریح کرد: ما با سیاست خارجی موافقیم، اما دولت فعلی حساب خودش را با پاس کردن چک طرف مقابل خالی کرد، دولت توافق کرد و قرار بود توان هسته ای را کاهش بدهیم ما انجام دادیم اما طرف مقابل به تعدات خود عمل نکرد، ما با برجام موافق هستیم به شرط این که منافع ملت ایران تأمین شود.

رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی با بیان این که هشت میلیارد 421 میلیون دلار ارز 4200 تومان را به 366 نفر برای 1226 سفارش تخصیص دادند، افزود: متأسفانه با پول مردم و ارز 4200 این کشور، غذای سگ و گربه وارد کردند.

وی با بیان این که دولت مردمی باید سفره خالی مردم را پر کند، ادامه داد: دولت سیزدهم باید دولت خدمت، عدالت، پاکدستی باشد و در دولت بعدی کسانی که طهارت اقتصادی ندارند حق ندارند مسؤول شوند واگر انسان های فاسد وارد کارگزاری نظام جمهوری شود این باور مردم را می سوزاند.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گفت: مردم با انتخاب، حق خود و مردم سالاری دینی و جمهوریت جمهوری اسلامی نباید قهر کنند بلکه باید با برنامه آقای روحانی قهر کنند که به آن عمل نشد.

وی با تأکید بر این که آیت الله رئیسی به دنبال خشکاندن ریشه فساد در سرچشمه ها است، افزود: مردم باید با رأی دادن جمهوری اسلامی، آرمان امام راحل، گفتمان امام راحل و راه شهدا را تقویت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت سیزدهم به‌دنبال خدمت، عدالت و پاکدستی است/ دولت مردمی باید سفره مردم را پُر کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..