تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه اشتغال مددجویان خراسان شمالی افزایش یافت

بجنورد- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش بودجه اشتغال مددجویان استان به بانک کشاورزی خبر داد.

مجید الهی راد در گفتگو با قدس آنلاین، اظهار داشت: امسال ۲۰ میلیارد تومان بودجه تسهیلات قرض‌الحسنه در جهت اشتغال‌زایی مددجویان استان خراسان شمالی به بانک کشاورزی استان اختصاص‌یافته است.

وی افزود: سال گذشته درمجموع ۱۳ میلیارد تومان اعتبار اشتغال مددجویان از( محل تبصره ۱۶) به بانک کشاورزی اختصاص یافت که ۱۰۰ درصد آن جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ادامه داد: با مشارکت بانک کشاورزی طی سال قبل برای بیش از ۲۱۰ خانوار محروم استان شغل ایجاد شد.

الهی راد در ادامه از آغاز توزیع ۴۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: ارزش هر سری جهیزیه را ۱۵ میلیون تومان است که درمجموع برای این سری جهیزیه‌ها بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سری از جهیزیه‌ها شامل ماشین لباسشویی ۷ کیلویی، اجاق‌گاز ۵ شعله، یخچال فریزر، تلویزیون LED و جاروبرقی است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه اشتغال مددجویان خراسان شمالی افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..