تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم نجات سفره ماهی غول پیکر توسط مرد ایرانی در خلیج فارس!

به گزارش رکنا، سال گذشته بود که خبر نجات یک نهنگ بزرگ در خلیج فارس و ویدیویی از آن در فضای مجازی دست به دست چرخید. در رکنا با پیگیری های زیادی که انجام دادیم به حسن پناهی رسیدیم. همان صیاد فداکاری که قید تور گران قمیت ماهیگیری اش را زد و با پاره کردنش نهنگ گرفتار را نجات داد.

حسن درباره این ماجرا اینطور گفت: یک ماهی بود که روی آب بودیم. حوالی ساعت 5 صبح بود که متوجه شدیم یک نهنگ بزرگ که حدود 18 متر طول آن بود داخل تور صیادی ما گرفتار شده است. با دیدن این صحنه دلم برای نهنگ مادر سوخت به خصوص اینکه فرزندش هم کنارش قرار داشت و معلوم بود بی قرار است.

او ادامه می دهد: نمی توانستیم دست روی د ست بگذاریم ،اصلا در مرام صید حیوان های بزرگ وجود ندارد. برادرم که ناخدای لنج بود با مهارت بالای که داشت کاری کرد که به نهنگ مادر نزدیک تر شویم. بقیه همراهانم هم پشتم بودند و انرژی که آنها به من دادند باعث شد برای آزادی نهنگ بزرگ اقدام کنم.

جزییات نجات نهنگ مادر توسط قهرمان ایرانی خلیج فارس + فیلم گفتگوی اختصاصی

به این ترتیب عملیات نجات نهنگ مادر آغاز شد. حسن می گوید: طنابی به کمرم بستم و درحالی که چاقو در دست داشتم با احتیاط روی پشت نهنگ پریدم. باید روی پشت نهنگ می رفتم چرا که اگر وارد آب می شدم و نهنگ دهانش را باز می کرد به داخل دهانش کشیده می شدم.

ساعت 8 صبح بود که عملیات نجات نهنگ تمام شد، حسن پناهی می گوید: سه ساعت تمام درحال بریدن توری بودم که دور سر نهنگ پیچیده بود. با اینکه تلاش هایم برای پاره کردن تور خیلی زمان برد و خستگی تمام بدنم را فرا گرفته بود باز از پا نیافتادم. وقتی آخرین قسمت تور را بردیم و نهنگ آزاد شد با کمک صیادان دیگر به بالای لنج برگشتم.

گفتگو با قهرمان خلیج فارس / حسن پناهنده با شجاعت نهنگ مادر را نجات داد + فیلم و عکس

شیرین ترین لحظه

تماشای صحنه آزادی نهنگ مادر یکی از شیرین ترین لحظه های عمرم بود،این ها را حسن پناهنده می گوید و ادامه می دهد: نهنگ مادر پس از آزادی به طرف فرزندش رفت. صحنه عجیبی بود،سرهایشان را به هم نزدیک کردند،هر دو حیوان کمی از آب بالا آمدند.صدایی بلندی از آنها شنیدیم انگار تشکر کردند و سپس آرام آرام از ما دور شدند.

نجات سفره ماهی

حالا یک سال از آن روز عجیب و کار بزرگی که حسن انجام داد می گذرد. اما حسن همچنان چشمش را به روی پول و درآمد بالا می بندد و اگر حیوان دیگری به ترو ماهیگیری اش بیافتد آن را جدا می کند.درست مثل ماجرای گرفتار شدن یک سفره ماهی بزرگ که همین چند روز پیش در تور صیادی او گرفتار شده بود. دوباره حسن به داخل آب پرید و حیوان گرفتار را نجات داد.

حسن در گفت و گو با خبرنگار رکنا اینطور ماجر را اینطورتعریف می کند. آن روز وقتی سفره ماهی بزرگ در تور صیادی ام گرفتار شده بود بدون اینکه به چیزی فکر کنم داخل آب پردیم .

او ادامه می دهد: وقتی داخل آب پریدم سفره ماهی را دیدم که باله هایش داخل تور گیر کرده بود. قبل از هرچیزی باید مراقب می بودیم. سفره ماهی ها در عین زیبایی می توانند خیلی هم خطرناک باشند.بالاخره با هر سختی که بود موفق شدم سفره ماهی را که داخل تور افتاده بود نجات دهم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم نجات سفره ماهی غول پیکر توسط مرد ایرانی در خلیج فارس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..