تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / کروبی به اصلاح طلبان: نامزد معرفی کنید / نتیجه نظرسنجی ها درمورد مشارکت در انتخابات / درخواست انتشار فیلم و صوت جلسه ردصلاحیت هاشمی / صدور مجوز مصرف اولین واکسن ایرانی کرونا / پیام انتخاباتی ظریف / حمایت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

کروبی به اصلاح طلبان: نامزد معرفی کنید
فرزند حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی موضع پدرش در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بیان کرد. وی از قول پدرش تصریح کرد: «من مصرا از نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و چهره های ملی و مذهبی می خواهم بدون فوت وقت هرچه سریع تر مسیر اتحاد این زخم خوردگان را فراهم کنند و با معرفی نامزد اصلاح طلبی که مقبولیت بیشتری دارد، در این راستا گام بردارند».

خواهش بهزاد نبوی درمورد انتخابات
بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات ایران ) طی پیامی ویدیویی خطاب به ملت ایران گفت: خواهش من این است که برای نجات ایران و برای اینکه کشور دچار سرنوشتی نشود که راه برگشت نداشته باشیم در انتخابات شرکت کنید. او افزود: در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده‌اند قبلاً هم شکست خورده‌ایم و الان هم اگر مردم حضور پیدا نکنند شکست خواهیم خورد.

نتیجه نظرسنجی ها درمورد مشارکت در انتخابات
معاون سیاسی وزیر کشور درباره میزان مشارکت در انتخابات گفت: بخشی از نظرسنجی ها در فضای مجازی در اختیار همه است و البته فاصله ده درصدی در نظرسنجی ها وجود دارد و اختلافی بین ۳۷ تا ۴۷ درصدی وجود دارد. از دستگاه های نظرسنجی دعوت کرده و درباره این اختلاف سوال کرده ایم.

واکسیناسیون ۷۰ درصد کشور تا پایان سال
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تا پایان سال قطعاً همه ۷۰ درصد جمعیت کشور که گروه هدف هستند حداقل یک دوز واکسن دریافت خواهند کرد که این وعده بر مبنای اطمینان از تولید داخل است.

درخواست انتشار فیلم و صوت جلسه ردصلاحیت هاشمی
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در واکنش به اظهارات حجت الاسلام مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم درباره چگونگی رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال ٩٢ نوشت: از شورای محترم نگهبان میخواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به ⁧افکار عمومی⁩ به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم کند.

آخرین آمار کرونا در ایران
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۴ خرداد در کشور ۱۰هزار و ۷۱۵ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۹ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

مجوز مصرف اولین واکسن ایرانی کرونا صادر شد
وزیر بهداشت از صدور مجوز مصرف واکسن ایرانی کرونا (کووایران برکت) خبر داد. نمکی ادامه داد: درباره واکسن تولید مشترک پاستور و کوبا نیز قرار شد پاستور مدارک را آماده کند و طی هفته آینده اقدام کنیم. بنابراین واکسن برکت به مجموعه واکسیناسیون ما می پیوندد و پاستور هفته آینده خواهد پیوست.

حمایت علی مطهری از همتی
علی مطهری با انتشار یادداشتی در اینستاگرام نوشت: اینجانب در شرایط فشار اقتصادی امروز جناب آقای همتی را با توجه به این که سالها مدیر اقتصادی اجرایی بوده و نبض اقتصاد کشور در دستش است و در جنگ اقتصادی اخیر مبارزه جانانه‌ای با ترامپ جنایتکار از خود به یادگار گذاشت و اجازه نداد کشور ونزوئلا شود. از ملت عزیز درخواست می‌کنم در روز جمعه برای بهبود اقتصاد کشور و سیاست خارجی و محدود نشدن آزادیهای مردم به جناب آقای همتی رأی بدهند.

پیام انتخاباتی ظریف به مردم
محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران طی پیامی اینستاگرامی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد. او نوشت: کمبودها، کاستی‌ها و اشتباهات کم‌ نبوده و نیستند، و من به سهم خود شرمنده سختی‌ها و ناروایی‌هایی هستم که کام مردم را تلخ کرده است/ مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند. او نوشت: قهر با صندوق، قطعا راه‌حل نیست، اگر به مشکلات نیافزاید، از آنها نخواهد کاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / کروبی به اصلاح طلبان: نامزد معرفی کنید / نتیجه نظرسنجی ها درمورد مشارکت در انتخابات / درخواست انتشار فیلم و صوت جلسه ردصلاحیت هاشمی / صدور مجوز مصرف اولین واکسن ایرانی کرونا / پیام انتخاباتی ظریف / حمایت »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..