تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ایران اکنون» کتابِ سال گردشگری کرواسی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از سارایوو

این کتاب تازه چاپ، مورد استقبال گسترده مخاطبان و بازار کتاب کرواسي قرار گرفته بود و جایزه موسوم به «دیانا کلاریچ» را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از سارایوو؛ کتاب «ایرانِ اکنون» (Iran u prezentu) نوشته ایوان جوگیچ به عنوان کتاب سال و سفرنامه برترِ فستیوال گردشکری ۲۰۲۱ کرواسی انتخاب و معرفی شد. 

«ایران اکنون» کتابِ سال گردشگری کرواسی شد

کتاب «ایرانِ اکنون» که روایتی منحصر به فرد و مصور از تمدن، جاذبه‌های تاریخی، فرهنگ عمومی و معرفی صنایع دستی ایران است همزمان با عید نوروز ۱۴۰۰ در کرواسی منتشر و در بازار کتاب توزیع شد. این کتاب همچنین در بردارنده معرفی جذاب و قابل توجهی از میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق مختلف کشورمان است.

«ایران اکنون» کتابِ سال گردشگری کرواسی شد

این کتاب که اخیرا در کرواسی چاپ شده و مورد استقبال گسترده مخاطبان و بازار کتاب این کشور قرار گرفته بود، جایزه موسوم به «دیانا کلاریچ» را به خود اختصاص داد. فستیوال گردشگری کرواسی ۲۰۲۱ ميلادی از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ ژوئن (۲۰ تا ۲۳ خرداد) در شهر شیبنیک برگزار شد.

«ایران اکنون» کتابِ سال گردشگری کرواسی شد

«ایوان جوگیچ» شهروند ۳۵ ساله کرواسی و فعال در صنعت توریسم است که از سال ۲۰۱۸ میلادی به ایران و شهر اصفهان مهاجرت کرده است. وی علاوه بر روایت مشاهدات عینی و میدانی از سراسر ایران، با کمک همسرش فریبا فدایی، تصاویری زیبا و دیدنی از آثار باستانی و نقاط دیدنی ایران تهیه و در این کتاب منتشر کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ایران اکنون» کتابِ سال گردشگری کرواسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..