تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه جام ملتها: پیشگویی فیل درباره برد فرانسه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از برلین

آلمان و فرانسه در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا سه شنبه شب به مصاف هم می‌روند.

حاشیه جام ملتها: پیشگویی فیل درباره برد فرانسهبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از برلین؛ تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فرانسه در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا سه شنبه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه آلیانس آرنای شهر مونیخ به مصاف هم می‌روند.

اهمیت بازی دو رقیب سنتی در فوتبال اروپا یعنی فرانسه به عنوان نایب قهرمان و آلمان رتبه سوم جام قبل در حدی است که با پیشگویی فیل باغ وحش هامبورگ خبرساز شده است.

یاشودا، فیل پیش‌گوی باغ‌وحش هامبورگ برد تیم ملی فرانسه را پیش‌گویی کرد و یک آناناس به عنوان جایزه دریافت کرد. این فیل ۴۲ ساله با خارج کردن و پرچم فرانسه از جعبه، به نوعی به باخت آلمان در این رقابت رای داد.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امشب شاهد یکی از جذاب‌ترین مسابقات خود خواهد بود؛ جایی که دو تیم آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از فرانسه به عنوان مدعی اصلی فتح جام نام برده می‌شود و در سمت مقابل یواخیم لوو قصد دارد با خاطره‌ای خوش از مانشافت جدا شود.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه قصد دارد با این تیم در جام ملت‌های اروپا قهرمان شود. فرانسه در دوره قبل در فینال مقابل تیم ملی پرتغال شکست خورد، اما با توجه به نمایش‌های خوب خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، همچنان از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی یاد می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه جام ملتها: پیشگویی فیل درباره برد فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..