تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ وحشتناک مردی با اصابت صاعقه + عکس

به گزارش رکنا،  این مرد ۷۰ ساله که هویتش مشخص نشده پس از طوفانی شدن هوا به دنبال جایی برای پناه گرفتن بود که صاعقه با او برخورد کرد. این اتفاق روز چهارشنبه و در باشگاه برلینگتون واقع در وستهمپتون رخ داد.

پلیس وستهمپتون در این باره گفت که قربانی پس از طوفانی شدن هوا به دنبال یافتن یک پناهگاه بود که دچار حادثه شد. بنا به گفته پلیس، صاعقه پس از برخورد به یک درخت به این مرد نیز اصابت و او را دچار جراحت شدید کرد. این حادثه در ۵۰۰ یاردی زمین گلف رخ داد.

اصابت صاعقه مرگبار به گلف باز سالخورده

تحقیقات پلیس برای یافتن اینکه قربانی دقیقا چطور زخمی شده است ادامه دارد. با این حال بنا به گزارش CBS ۳ فلادلفیا زمین این باشگاه بر اثر بارش باران‌های شدید مرطوب بوده و همین موجب ایجاد یک رسانای خوب شده بود. بنا به این گزارش وضعیت هوا در بعدازظهر روز حادثه ناگهان تغییر کرده و طوفانی شده بود.

اصابت صاعقه

بنا به گزارش انجمن ملی ایمنی صاعقه این نخستین مورد مرگبار برخورد صاعقه از تاریخ ۷ سپتامبر سال ۲۰۱۲ در نیوجرسی به شمار می‌رود. این حادثه همچنین اولین مورد از مرگ شهروندان آمریکایی بر اثر برخورد صاعقه در سال جدید محسوب می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ وحشتناک مردی با اصابت صاعقه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..