تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله استقلالی‌ها به ملی‌پوشی که این همه انتقاد را تحمل می‌کند

پنالتی نزدن مهدی طارمی تنها حاشیه بازی با کامبوج نبود و عملکرد احمد نورالهی هم مورد انتقاد قرار گرفت. هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ در بازی با کامبوج یکی از ضعیف‌ترین روز‌های خود را پشت سر گذاشت تا انتقادات از او شروع شود.

به گزارش روزنو، بیشتر از همه این استقلالی‌ها هستند که از احمد انتقاد می‌کنند و معتقدند گزینه‌های بهتری از او هم بود که برای تیم ملی بازی کنند.

نورالهی در این فصل برای پرسپولیس در سه جام به میدان رفته و بیشتر از هر بازیکنی در زمین بازی حضور داشته است. احمد علاوه بر پرسپولیس به تیم ملی هم کمک کرده و تمامی اردو‌ها حضور فعال داشت.

استراحت نکردن بین فصل به دلیل بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا در کنار بازی‌های فشرده لیگ برتر و جام حذفی باعث شده نورالهی به اصطلاح فرسوده شود و توان لازم برای بازی در هر ۴ روز یک بار را نداشته باشد. با این شرایط احمد در بازی با عراق هم این مشکل را خواهد داشت و بعد از بازی‌های تیم ملی نیاز به چند روز استراحت دارد.

بازیکنی مثل کنعانی زادگان که در پرسپولیس بازی می‌کند به دلیل مصدومیت چند هفته غایب بود و استراحت کرد یا وحید امیری همیشه فعال هم که در تیم ملی مصدوم شد، اما این نورالهی است که هنوز سر پا مانده و می‌جنگد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله استقلالی‌ها به ملی‌پوشی که این همه انتقاد را تحمل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..