تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط قهرمان ایران برای بازگشت به اردو

بهمن نصیری ملی پوش روئینگ بعد از کسب سهمیه در توکیو مدتی قبل تصمیم به کناره گیری از المپیک کردتا فدراسیون و کمیته فنی مجبور به انتخاب میان او و نازنین ملایی برای اعزام به المپیک نشوند.

افشین فرزام در گفت و گویی مدعی شده بود که تو در اردو‌ها حضور داری. درست است؟

خیر ... این روز‌ها در زنجان پیگیر کار‌های استخدامم در آتش نشانی هستم. نمی‌دانم چرا پروسه‌ی استخدامم اینقدر پیچیده شد، در صورتی که یک استخدام اینقدر‌ها هم پیچیده نیست. سهرابیان به استخدام و برطرف شدن مشکل امیدوارم کرد، در حال حاضر بیشتر وقتم در ادارات برای رفع مشکل استخدامم می‌گذرد و کم‌تر تمرین می‌کنم. فعلا تا یکشنبه برای انجام کار‌های اداری استخدام باید اینجا بمانم و در صورتی که استخدام شوم و مشکلم کامل برطرف شود به اردو‌ها ملحق می‌شوم.

مگر حقوق فدراسیون کفاف زندگی را نمی‌دهد، که اینقدر پیگیر استخدام هستی؟

با حقوقی که فدراسیون می‌داد نمی‌شد زندگی کرد. قرار نیست تا آخرعمر پارو بزم، بالاخره باید به فکر آینده باشم و دنبال زندگی ام بروم و خیالم راحت باشد که سر ماه یک پولی به حسابم می‌آید. خیلی‌ها معتقدند کناره گیری تو بخاطر منفعتت بوده نه جوان مردی.

چه منفعتی!

من از تصمیمم پشیمان نیستم، چون من درخانواده‌ای بزرگ شده ام که همیشه اخلاق حرف اول را زده است، سر این تصمیم هم، پایبند اخلاق بودم و با وجود شانسی که داشتم، کنار کشیدم تا بار از شانه‌های فدراسیون خالی شود و فرصت به ورزش بانوان داده شود. من و ملایی اختلافی باهم نداریم و به هرحال من کنار کشیدم تا راه برای هم وطنم باز شود. برای انتخابی، ۲۰ ماه اردوی پرفشار را پشت سر گذاشتم و اگر انصراف نمی‌دادم و توسط کمیته فنی انتخاب می‌شدم، مجددا تا المپیک باید اردو‌های پرفشا را می‌گذراندم. بالاخره هرکسی در زندگی دغدغه دارد، از طرفی من در تمام مسابقاتم برای مدال رفته ام و نمی‌خواستم در المپیک توریست باشم.

بعد از انصرافت کسی از تو تقدیری کرد؟

سیدرضا صالحی امیری همیشه به من لطف داشته و قول پاداش المپیکی داده است، بعد از انصرافم از المپیک فقط یک لوح از وزارت ورزش گرفتم و مسئولان استان زنجان هم که هیچ کاری برایم نکردند.

برای بازی‌های آسیایی به اردو‌ها برمی گردی؟

در حال حاضر دغدغه اصلی ام استخدام است و اگر برطرف شود با قدرت به اردو‌های تیم ملی برمی گردم و همه‌ی توانم را می‌گذارم تا مدال بازی‌های آسیایی را بگیرم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط قهرمان ایران برای بازگشت به اردو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..