تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی درباره دربی حذفی

ضیا عربشاهی در گفت‌وگویی با اشاره به برتری ۱۰ بر صفر تیم ملی برابر کامبوج اظهار داشت:

یک بازی تدارکاتی بسیار خوب برای بازیکنانی بود که در مسابقات گذشته کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. از طرف دیگر سرمربی تیم ملی به یکسری از بازیکنان اصلی استراحت داد تا انرژی‌شان را برای بازی بعد ذخیره کنند، چون بازی با عراق مهمترین و سرنوشت‌ساز‌ترین دیدار ما است و جای هیچگونه اشتباهی نداریم.

وی ادامه داد:

سیستم ابتدایی تیم ۱-۳-۲-۴ بود که در حمله تبدیل به ۳-۳-۴ می‌شد و با تعداد نفرات زیادی در حمله شرکت می‌کردیم. از طرف دیگر بازیکنان کناری ما مانند صادق محرمی و میلاد محمدی به خوبی در حملات شرکت می‌کردند و در محوطه جریمه کامبوج حاضر می‌شدند و با پاس‌های‌شان مهاجمان تیم ملی را صاحب موقعیت می‌کردند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم ملی از لحاظ داشتن بازیکنان باکیفیت در سطح بالایی قرار دارد، عنوان کرد:

دست کادرفنی از هر لحاظ باز است چون در هر پست بازیکنان توانمند و خوبی حضور دارند. ۷۰ درصد بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و نیاز به هماهنگی دارند. این اتفاق را در بازی با هنگ‌کنگ شاهد بودیم و دیدیم که بازیکنان در اجرای کارهای ترکیبی در برخی از دقایق بازی دچار مشکل بودند. در بازی دوم مقابل بحرین و بویژه در نیمه دوم بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

ضیا عربشاهی با اشاره به این موضوع که بحرین را بیش از اندازه بزرگ کرده بودند، خاطرنشان کرد:

قبل از اینکه مقابل این تیم بازی کنیم، هم بحرین را تیم بزرگی نمی‌دانستم و فوتبال این کشور قابل مقایسه با ایران نیست، ولی شرایطی پیش آمده بود که باعث شد بازی با بحرین حساس شود. دیدیم که در نیمه دوم وقتی از خلاقیت و تکنیک بازیکنان‌مان استفاده کردیم این تیم دیگر حرفی برای گفتن نداشت.

وی در خصوص بازی سه شنبه شب مقابل عراق تصریح کرد:

بازی با عراق همیشه برای تیم ملی سخت بوده، چون سبک فوتبال این تیم شبیه ما است. بازیکنان این تیم قدرت بدنی و تکنیکی در سطح بالایی قرار دارند. البته من به جرأت می‌توانم بگویم که کیفیت بازیکنان ما بالاتر است و می‌توانیم عراق را شکست دهیم. بازیکنان ما باید به خودباوری برسند و بدون استرس مقابل عراق بازی کنند؛ همانطور که در نیمه دوم مقابل بحرین بازی کردیم. طارمی و آزمون هم توانایی خوبی در بازی روی زمین دارند و هم اینکه می‌توانند روی ارسال‌ها مثمرثمر باشند. تیم ملی باید متفاوت‌ترین بازی‌اش را مقابل عراق انجام دهد. باید تا لحظه شروع این مسابقه، روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار شود تا تیم ملی در بهترین شرایط مقابل عراق بگیرد. من به این تیم امیدوار هستم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو در خصوص تقابل شاگردان گل‌محمدی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عنوان کرد:

پرسپولیس با قرعه سختی روبه‌رو شده است. دربی همیشه حساس است و در جام حذفی حساس‌تر هم می‌شود. پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد، به دلیل اینکه هم شرایط خوبی نسبت به آبی‌پوشان در لیگ برتر دارد و هم اینکه بازی گذشته بین دو تیم با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسیده است.

ضیا عربشاهی با بیان اینکه سرخپوشان باید از دربی حذفی سال گذشته درس بگیرند، گفت:

سال گذشته هم در نیمه‌نهایی جام حذفی دو تیم مقابل هم قرار گرفتند و پرسپولیس این شانس را داشت که با حذف استقلال فینالیست شود اما با یک غفلت برتری‌اش را در دقایق آخر بازی از دست داد و پیروزی را با شکست عوض کرد. در حال حاضر شانس سرخپوشان را در این مرحله بیشتر از استقلال می‌دانم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی درباره دربی حذفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..