تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف دشمن وجریان ضد انقلاب کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است

نشست بصیرتی طرح لبیک با عنوان مشارکت حداکثری وانتخاب فرد اصلح با حضور کارکنان در نمازخانه سپاه دشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان دشتی، نشست بصیرتی  طرح لبیک با سخنرانی دکتر عزیز غضنفری معاونت تحلیل وراهبردی سپاه برگزار گردید.

دراین نشست دکتر عزیز غضنفری گفت:پروژه دشمنان وجریان ضد انقلاب در خارج از کشور این است که مشارکت مردم زیر 50درصد باشد تا از این طریق بتوانند انتخابات را زیر سوال ببرند و بگویند انتخابات در ایران مشروعیت ندارد.

وی بیان کرد:مطالبه مقام معظم  رهبری از ما این است که کمک کنیم در افزایش حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای چرا که از این طریق تمام توطئه های دشمنان خارجی وداخلی بر علیه ایران خنثی خواهد شد وهمچنین باید در انتخاب فردی اصلح جهت ریاست جمهوری که خواسته مقام معظم  رهبری است تمام تلاش وکوشش خود را بکار ببریم چرا که انتخاب فرد اصلح  موجب استحکام وقدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه وجهان خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف دشمن وجریان ضد انقلاب کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..