تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانی‌های مقیم ایتالیا در ۲ حوزه انتخاباتی رای می‌دهند

سفیر کشورمان در رم گفت روز جمعه، انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به وقت محلی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش حمید معصومی نژاد خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از رم، روز جمعه همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر ایران و دیگر کشور‌های جهان، در ایتالیا هم صندوق‌های اخذ رای مستقر خواهد شد.

اظهارات:

۱/ حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا
۲/ هموطن ایرانی ساکن رم

حمید بیات، سفیر کشورمان در ایتالیا ضمن اعلام آمادگی کامل نمایندگی‌های ایران در این کشور برای برگزاری با شکوه انتخابات، مشارکت حداکثری شهروندان ایرانی را موجب تشکیل دولتی مقتدر برای پیگیری موثر مطالبات داخلی و بین المللی کشورمان دانست.
بیات با بیان این که صندوق‌های اخذ رای در این کشور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و در شهر میلان در محل سرکنسولگری کشورمان آماده شده است افزود: روز جمعه انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به وقت محلی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
در ایتالیا بیش از ۳۸ هزار ایرانی زندگی می‌کنند که اکثر آن‌ها در مناطق مرکزی و شمالی ایتالیا ساکن هستند.
یک هموطن مقیم شهر رم گفت: من سال‌ها است که در ایتالیا و در رم زندگی می‌کنم. در تمام این مدت در هر دوره انتخاباتی ریاست جمهوری کشورمان در انتخابات شرکت کردم و وظیفه خودم می‌دانم نسبت به سرنوشت کشورمان بی تفاوت نباشم.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا اعلام کرد به منظور رعایت بهتر و دقیق‌تر شیوه نامه‌های بهداشتی برای مهار کرونا، صندوق رای در حیاط نمایندگی کشورمان در رم مستقر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانی‌های مقیم ایتالیا در ۲ حوزه انتخاباتی رای می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..