تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاسوسی آمریکا از رژه نظامی حشد شعبی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، به گفته این منبع، نیرو‌های آمریکایی دست به پرواز‌های جاسوسی بر فراز مواضع حشد شعبی در بغداد و شهرستان بعقوبه دیالی زدند تا از اماکنی که به رژه نظامی حشد به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس آن اختصاص دارد، اطلاعاتی را جمع آوری کند.

او اضافه کرد: رژه نظامی نیرو‌های حشد شعبی کاملا محرمانه انجام می‌شود و در مکانی برگزار خواهد شد که به فرماندهان امنیتی حشد اختصاص دارند.

هواپیما‌های آمریکایی به شکل تقریبا هر روزه بدون مشخص شدن انگیزه‌ها و دلایل عملیاتی آن‌ها دست به پرواز‌های جاسوسی می‌زنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاسوسی آمریکا از رژه نظامی حشد شعبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..