تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپند امیرسلیمانی در بیمارستان بستری شد

کمند امیرسلیمانی درباره آخرین وضعیت جسمی برادرش پس از ابتلا به ویروس کرونا گفت: او به دلیل دلدرد شدید دوباره راهی بیمارستان شده است.

کمند امر سلیمانی ـ بازیگر ـ درباره وضعیت سلامتی برادرش ـ سپند امیرسلیمانی ـ که یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته است گفت: برادرم عمل کرد و پس از چند ساعت، عملش موفقیت آمیز بوده و به بخش منتقل شده است. من خودم به دیدنش رفتم.

امیرسلیمانی درباره علت جراحی شدن برادرش توضیح داد: برادرم به کرونا مبتلا شده بود، وقتی ریه‌اش درگیر بیماری شد شروع به تزریق داروهای کرونا کردند. شامگاه گذشته دل درد خیلی عجیبی گرفت به نحوی که دوباره او را به بیمارستان بردیم. سیتی اسکن کردند و گفتند یک تکه از روده‌اش پاره شده است. البته من هنوز دکترش را ندیده‌ام که ببینم همین بوده است یا نه. گفته‌اند احتمال دارد عوارض ناشی از آمپول‌ها و یا مسکن‌های زیاد باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپند امیرسلیمانی در بیمارستان بستری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..