تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ گزینه اصلاح طلبان برای شهرداری تهران

علی اعطا در ابتدای این نشست خبری گفت: با برنامه کلی جبهه اصلاحات، اولویت‌ها شناسایی شده است و اولویت همه ما آنچیزی است که براساس برنامه اعلام می‌کنیم.

او با اشاره به دیدگاه کلی خود در صورت ورود به پارلمان شهری ششم، گفت: یک نگاه کلی نیز دارم. کسانی که در عرصه انتخابات پیروز می‌شوند و می‌خواهند شهر را اداره کنند، از روزی که وارد شورا شدند نماینده همه مردم هستند، چه افرادی که رای دادند و چه افرادی که رای ندادند، چه موافقین و چه منتقدین.

اعطا تاکید کرد: اساسا اداره شهر را باید با کمک موافقین و مخالفین پیش برد و نمی‌شود گروهی را نادیده گرفت.

اعطا افزود: در کنار پایبندی که نسبت به اجرای برنامه‌ها دارم بر شنیده شدن صحبت‌های همه گروه‌ها و دیده شدن آنها تاکید می کنم.

۴ گزینه مدنظر فهرست برای شهرداری تهران


در ادامه حبیب زاده درباره انتخاب شهردار گفت: همه ما افرادی را مدنظر داریم و وظیفه ما است که شهردار را انتخاب کنیم، به نظر من اشخاص توانمندی مطرح هستند که می توانیم در مورد آنها بحث و گفت و گو کنیم. آقای حناچی، هاشمی، دکتر جهانگیری از بهترین  گزینه‌ها هستند. آقای آخوندی نیز از گزینه‌های خوبی هستند که مطرح هستند.

27215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ گزینه اصلاح طلبان برای شهرداری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..