تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Cookpad – Create your own Recipes 2.205.0.0 – کوکپد، شبکه اجتماعی اختصاصی آشپزی اندروید!

Cookpad – Create your own Recipes v2.205.0.0-android – اپلیکیشن کوکپد شبکه اجتماعی اختصاصی آشپزی اندروید
نسخه اصلی و رسمی با بیش از ده میلیون دانلود از سراسر جهان

آشپزی در برخی از موارد جزو علایق بسیاری از افراد می باشد؛ این علاقه در ما ایرانیان به شدت دیده می شود که خود دلیل بر تنوع بسیار بالای غذا های مان می باشد. اما گاهی افراد علاقه مند به آشپزی در انتخاب یک غذا دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که چه چیزی بپزند! در چنین شرایطی کوکپد می تواند به انتخاب یک دستور پخت عالی کمک کند. Cookpad – Create your own Recipes کوکپد عنوان یک شبکه اجتماعی اختصاصی آشپزی می باشد که توسط شرکت Cookpad Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است، این نرم افزار یک شبکه اجتماعی مبتنی بر آشپزی می باشد که اجازه می دهد تا در هر زمانی به میلیون ها دستور پخت غذای لذیذ دسترسی داشته باشید. به راحتی در میان صفحات مختلف به جست و جو بپردازید و آشپز های مورد علاقه تان را دنبال کنید تا بتوانید کیفیت غذا های خود را تا حد بسیار زیادی به حرفه ای ها نزدیک تر سازید. از دیگر امکانات این شبکه بزرگ می توان به ایجاد پست های اختصاصی اشاره کرد ؛ به گونه ای که شما نیز همانند دیگر کاربران می توانید دستورات اختصاصی خود را در صفحه شخصی تان با دیگران به اشتراک بگذارید. دستورات منتشر شده در کوکپد به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که هر کسی با مراجعه به دسته خاص مد نظرش به هزاران شیوه پخت دسترسی خواهد داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cookpad – Create your own Recipes اندروید :

پیوستن به یک شبکه اجتماعی بزرگ مبتنی بر آشپزی صفحه مناسب و کاملا اختصاصی برای نوشتن دستورات پخت دسترسی داشتن به میلیون ها دستور پخت متنوع و گوناگون قرار گیری دستورات پخش مختلف در دسته بندی های متنوع دنبال کردن آشپز های مورد علاقه خود و دسترسی به دستورات اختصاصی آن ها امکان آپلود عکس از غذا و مراحل طبخ توانایی به اشتراک گذاری دستورات خاص خود در صفحه شخصی تان چت و گفت و گو مشاهده دستورات برگزیده روز و هفته ثبت نظرات خود برای دستورات پخت امکان مشاهده آمار بازدید صفحه شما در کوکپد

اپلیکیشن Cookpad – Create your own Recipes با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توانسته است با بیش از ده میلیون دانلود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و کامل آن را از دیتابیس عظیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید. این برنامه همه قابلیت هایش را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

تغییرات نسخه 2.205.0.0 برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Cookpad – Create your own Recipes 2.205.0.0 – کوکپد، شبکه اجتماعی اختصاصی آشپزی اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..