تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه یک ایران به ساق‌های سردار و طارمی

در نیمه دوم بازی با بحرین سردار آزمون و مهدی طارمی طوفان به پا کرده و کلک بحرین را در همان شروع نیمه دوم کندند.

به گزارش روزنو، بحرین البته تیمی نبود که بتواند مقابل غرش شیران ایران دوام بیاورد و در واقع ضعیف‌تر از تمام پیش بینی‌ها بود، اما بهرحال آن‌ها با نامردی دو بار در خاک خودشان پذیرای تیم ما بودند و لازم بود سیلی محکمی بخورند که خوردند. اسکوچیچ در جمع ملی پوشان اعلام کرده که روی تیم عراق شناخت کافی دارد و اگرآنهامثل نیمه دوم بازی با بحرین ظاهر شوند مشکل خاصی برای بردن عراق صدرنشین ندارند.

صدالبته او و شاگردانش عراق را دست کم نمی‌گیرند، چون اساسا چنین تیم چغری را نباید دست کم گرفت، اما واقعیت آن است که توان فوتبال ما بالاتر از عراق است و البته عراقی‌ها کمی از دوران اوج خود فاصله دارند.

در این دیدار هم انتخاب اسکوچیچ برای خط حمله زوج سردار و طارمی است و نگاه ۸۳ میلیون ایرانی هم به این دو نفر است تا همچون دیدار با بحرین نفس عراق راهم بگیرند و کار این تیم را تمام کنند. عراق البته برخلاف بحرین جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرده و حتی نسبت به تیم ما خیال آسوده تری دارد. اما اگر بازیکنان ایرانی برای این بازی کلی انگیزه دارند، مسلما عراقی‌ها هم خیلی انگیزه دارند و پاداش‌هایی که مسئولان ورزش و فوتبال عراق برای این بازی در نظر گرفته اند نشان از اهمیت این بازی برای تیم حریف می‌دهد.

اگر موتور مهدی طارمی به قول معروف گرم شود و اگر سردار همان مهاجم چارچوب شناس بازی با بحرین باشد چه بسا تیم ما در همان نیمه اول کار حریف را تمام کند و خیال همه راحت شود. بازی طارمی اصطلاحا باید بگیرد، اما سردار خیلی انگیزه دارد و می‌خواهد مثل بازی با بحرین بدرخشد وگلزنی کندو اگر این دو نفر که هماهنگ هم هستند آماده باشند مسلما نفس عراقی‌ها را می‌گیرند. البته از بقیه بازیکنان هم انتظار می‌رود در این بازی بهترین نمایش را ارائه بدهند، چون تیم ما علاوه بر گلزنی نیاز دارد که از عراق گل نخورد و دروازه خود را در این بازی خاص بسته نگه دارد. ما اگر گل نخوریم، بالاخره دروازه عراق را باز می‌کنیم مگر این که روز بد مهاجمانمان باشد و نتوانند دروازه عراق را باز کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه یک ایران به ساق‌های سردار و طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..