تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت

به گزارش بولتن نیوز، کاروان نیروهای سپاه مرزی در منطقه‌ای واقع در حومه شهر کویته هدف بمب جاسازی شده در کنار جاده قرار گرفت.

ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: چهار نفر از نیروهای مرزبانی از جمله یک افسر درجه دار ارتش در این انفجار تروریستی کشته شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله به نیروهای مرزبانی پاکستان را برعهده نگرفته است.

یازدهم خردادماه جاری نیز درپی دوحمله جداگانه عناصر تروریستی به نیروهای امنیتی در ایالت بلوچستان ۹ تن شامل ۵ مهاجم و چهار نظامی پاکستان کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

در گذشته شورشیان وابسته به گروه‌های غیرقانونی، عناصر تروریستی تحریک طالبان و یا داعش مسئولیت بمب‌گذاری‌ها و حملات مسلحانه در کویته و دیگر مناطق ایالت بلوچستان را برعهده گرفته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار بمب در بلوچستان پاکستان جان ۴ مرزبان را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..