تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زاکانی: نامزدها برای پیروزی جبهه انقلاب دست واحد شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: کاندیدای ریاست جمهوری گفت: امروز تجربه تلخ سال ۹۲ نباید تکرار شود نامزدها باید با خدای خود معامله کنند و در کنار یکدیگر دست واحد شوند تا نامزدی که تشخیص جبهه انقلاب است انتخاب شود.

 علیرضا زاکانی عصر‌ امروز در اجتماع مردم قم در حمایت از جبهه انقلاب که در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز به رهبر و ملت خود افتخار و به اسلام تکیه می‌کنیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امانتی است که خود را میراث‌دار آن دانسته و تلاش می‌کنیم قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: بنده افتخار یک سال نوکری مردم قم در مجلس را داشتم و در این مدت تلاش کردم تا به‌خوبی به رسالت‌هایم عمل کنم هر چند خود را همچنان بدهکار به مردم قم می‌دانم و باید بیش از این زحمت می‌کشیدم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده یک بسیجی ساده هستم که در ۴۲ سال اخیر تلاش کرده تا هر جا نیاز است در صحنه حضور یابم، و در عرصه انتخابات نیز برای احساس وظیفه حضور یافتم و لایق این همه ارادت مردم نیستم.

وی با بیان اینکه امروز رقابت میان دو جریان را در کشور مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: جریانی در مقام نظر خود را بی هویت می‌داند و به صراحت اعلام می‌کند که ما نیازمند هستیم که اقتصاد، فرهنگ و سیاست خود را در غرب درس آموزی کنیم و این جریان به جای شایسته سالاری به دنبال قبیله سالاری است و همچنان در عمل‌به دنبال غرب است.

زاکانی تصریح کرد: سال ۹۲ پایه پولی کشور ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بوده اما امروز این رقم‌به ۴۷۰ هزار میلیارد رسیده است، امروز وقت بستن پرونده کسانی است که یا نمی‌دانند یا نمی‌توانند یا نمی‌خواهند و باز کردن مرحله ای در جامعه است که در آن نشاط و تحقق اهداف انقلابی را شاهد خواهیم بود لذا ملت ایران دست به انتخاب اصلح می‌زنند.

وی ادامه داد: برای مفت خور های داخلی هم دوران بزن درو تمام شده است و امروز ملت ظاهر و آقای این مملکت است و گذشت دوره‌ای که برخی از مسولان به مردم فخر بفروشند و ملت را تحقیر کنند.

زاکانی تصریح کرد: امروز امام جامعه مسیری را دنبال خواهند کرد که در گام‌دوم انقلاب با ۷۰ درصد مشارکت دولت را تحویل گرفت که این آمار امروز به ۴۷ درصد رسیده است اینها لبخند آمریکایی را بر لبخند ملت ترجیح دادند پیروی از بیگانگان را بجای پیروی از امام جایگزین کردند ننگ بر این مسیری که امانت دار میراث انبیا و اولیای الهی نیست لذا انتخاب جمعه، انتخاب میان دو جریان است و امیدواریم این افراد جبهه انقلاب به سمت وحدت و امیدوار کردن مردم حرکت کنند و بنده به دوستان خود امیدوارم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه که امید را زنده می‌کند آنی است که پرونده غرب‌گرا را خواهد بست و امید را زنده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما در کشور خود بن بست نداریم بلکه فاسد و خائن و دزد داریم، کشور آماده تحول بزرگی است و اگر ما ده‌ها سال زمین‌گیر شدیم به علت نداشتن نبوده بلکه به این علت بود که برخی به دنبال غارت سرمایه ‌های ملت بودند اما امروز دوره‌غارت گری تمام شده و ما در یک برهه حساس هستیم.

زاکانی گفت: جریانی پررو و خودخواه و دعوت کننده به خود و حرکت کننده به سمت اشرافی‌گری مسوولان برخی کاخ نشین شدند، و بجای اینکه اینقدر بدوند و از خستگی بیهوش شوند از جایشان تکان نمی‌خورند باید همانند حاج قاسم در بطن جامعه بود تا جامعه متحول شود.

وی عنوان کرد: امروز تکلیف روشن است و طرف مقابل هر چقدر برای دوقطبی‌سازی تلاش کردند نتوانستند به نتیجه برسندچراکه نامزدهای جبهه انقلاب همه برنامه دارند.

زاکانی اظهار کرد: امروز تجربه تلخ سال ۹۲ نباید تکرار شود نامزدها باید با خدای خود معامله کنند و در کنار یکدیگر دست واحد شوند تا نامزدی که تشخیص جبهه انقلاب است انتخاب شود.

وی گفت: ما حق قمار کردن با سرمایه های مردم و‌بازیگری را نداریم و نباید مردم را به خود دعوت کنیم و این ما هستیم و میراث انبیای الهی که باید از آن حراست کنیم.

زاکانی ادامه داد: امیدواریم با پیروزی و کارآمدی جبهه انقلاب بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم و این ما به معنای جریان انقلاب است که این جریان به دنبال فدا کردن خود برای ملت است نه اینکه برخی در مسند مسؤولیت قرار گیرند که کار نکرده و به ملت منت بگذارند، دوره این افراد گذشته است، اینها کسانی هستند که در سال اول جنگ مسؤولیت جنگ را بر عهده داشتند و با بی‌عرضگی‌ها چه خیانت‌ها که نکردند.

وی تصریح کرد: امروز در آستانه یک تحول بزرگ هستیم و باید قدردان این تحول باشیم، امروز دوره تبعیت از ولی جامعه و انسجام و ادامه دادن راه شهدا و شهید سلیمانی است، جهان و منطقه منتظر یک تحول بزرگ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زاکانی: نامزدها برای پیروزی جبهه انقلاب دست واحد شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..