تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان تهران

مراسم تجلیل از ۵۱ نفر از کشاورزان نمونه استان تهران در ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد.

تجلیل از نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان تهران در این مراسم گفت: خوشبختانه استان تهران دارای دانشگاه‌ها و فضا‌های عملی متعددی در حوزه کشاورزی است که باید زمینه ورود دانش این مراکز به کشاورزی مهیا شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه اقلیم استان تهران برای تولید اکثر محصولات کشاورزی خوب است، افزود: کشاورزان استان باید در حد امکان نیاز‌های بازار استان تهران را خودشان تامین کنند و در این راه باید از روش‌های نوین کشاورزی استفاده کنند.


وی اظهار داشت: هم اکنون استان تهران برای تولیدات گلخانه‌ای ظرفیت بسیار خوبی دارد و حدود یک سوم از گلخانه‌های کشور در این استان قرار دارد که باید با پشتیبانی از کشاورزان در این حوزه اقدامات زیادی انجام شود چرا که گلخانه با استفاده حداقلی از آب بیشترین بازدهی را دارد.


عسگری به ضرر و زیان تولید کنندگان گل استان تهران در سال گذشته بخاطر شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: دولت باید با تخصیص اعتبارات و اعطای وام‌های کم بهره جلوی ضرر این افراد را بگیرد.


وی خاطر نشان کرد: حذف بروکراسی‌های اضافی در مسیر کشاورزان از مهمترین برنامه هفتم کشاورزی در استان تهران است.


مراسم تجلیل از نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان تهران حضور شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و جمعی از مدیران و معاوانان این وزارتخانه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد.
گفتنی است در پایان این مراسم از ۵۱ نفر از کشاورزان نمونه کشوری استان تهران با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
استان تهران دارای ۱۸۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۵۰ هزار کشاورز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..