تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Ronin: The Last Samurai 1.10.341.6780 – بازی اکشن “رونین: آخرین سامورایی” اندروید + مود

Ronin: The Last Samurai v1.10.341.6780 + Mod – بازی اکشن هیجان انگیز و سرگرم کننده “رونین: آخرین سامورایی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Ronin: The Last Samurai – رونین: آخرین سامورایی نام یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز از استودیوی Dreamotion Inc کشور کره جنوبی است که در سبک اکشن با المان هایی از سبک Hack and Slash توسعه یافته و به شکل رایگان (با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای) برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. بازی Ronin: The Last Samurai اولین پروژه رسمی استودیوی Dreamotion Inc است که بعد از چندین ماه تلاش برای ساخت آن، بالاخره نسخه نهایی بازی در گوگل پلی عرضه شد. فارسروید بعد از بررسی های لازم، این بازی را تهیه و نسخه اصلی اش را در کنار یک نسخه مود به صورت مجزا آماده سازی کرده و آن را در اختیار شما دوستان قرار داده است تا خیلی راحت و فقط با یک کلیک این بازی را از سرورهای سریع سایت دریافت کرده و روی دیوایس اندرویدی تان نصب کنید. بازی Ronin: The Last Samurai همانطور که از نامش پیداست، داستانی از یک سامورایی است که به یک رونین تبدیل می شود. رونین ها سامورایی هایی بودند که ارباب خود را از دست می دادند. در واقع لقب رونین به سامورایی هایی داده میشد که بنا به دلایل مختلف ارباب خود را از دست می دادند و از آن پس این افراد به صورت انفرادی یا در قالب گروه های کوچک در میدان های نبرد حضور پیدا می کردند. در بازی Ronin: The Last Samurai شما در نقش یک سامورایی هستید که در زمان جنگ بین نیروهای شورشی و نیروهای حاکم پلید، ارباب خود را از دست می دهد. او سوگند می خورد تا انتقام اربابش را از قاتلین بگیرد. اما برای این کار او تنهاست و می بایست به عنوان آخرین سامورایی به سراغ دشمنان برود.

Ronin: The Last Samurai

در Ronin: The Last Samurai کار شما این است که برای انتقام از ارباب خود به قلمرو دشمن رفته و آن ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. اما مسیر سفر مخاطره آمیز شما با چالش ها و تهدیدات بسیاری همراه است و این بدین معنی است که شما برای گرفتن انتقام ارباب خود باید مسیری بسیار خطرناک را دنبال کنید. برای اینکه بتوانید به چالش ها و دشمنان غلبه کنید باید به صورت مستمر این سامورایی را ارتقاء دهید و از امکانات و سلاح های گوناگون و بهتر برای او استفاده کنید. نکته ای بازی Ronin: The Last Samurai را به یک عنوان بسیار چالش برانگیز تبدیل کرده این است که سازندگان طراحی بازی را طوری انجام داده اند که اگر بعد از چند مرحله موفق به غلبه بر دشمنان نشوید و آن ها شما را شکست بدهند، شما باید بازی را از ابتدا شروع کنید! این یعنی در بازی رونین: آخرین سامورایی خبری از Checkpoint و Save شدن مراحل نیست. سازنده بازی برای توصیف این مورد گفته که تنها یک سامورایی واقعی شرایط خطرناک انتقام علیه یک ارتش را درک می کند و تمام مشکلات، سختی ها و چالش ها را برای رسیدن به هدف خود به جان میخرد. سبک طراحی های گرافیکی بازی از نوع ink-and-wash یا به اصطلاح طراحی های آبرنگی است. مدل سازی های بازی دو بعدی هستند اما جزئیات جذاب و فانتزی خاصی در بخش گرافیکی بازی صورت گرفته که باعث شده Ronin: The Last Samurai یک بازی منحصر به فرد باشد. گیم پلی بازی نیز در حالت سوم شخص بوده و شما می توانید شخصیت بازی را در کادر مشخصی که هر مرحله دارد جا به جا کنید و از تکنیک های مختلف مبارزه مثل حمله، دفاع و … استفاده کنید. به منظور آشنایی بیشتر با این بازی زیبا توصیه می کنیم ابتدا نگاهی به ویدئوی تریلر و تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید و بعد از آن در صورت تمایل از بخش دانلود باکس فارسروید اقدام به دانلود آخرین نسخه این بازی کنید.

توجه : در نسخه مود بازی شما بدون دیدن تبلیغات، جایزه بی نهایت کسب می کنید.

تغییرات نسخه 1.10.341.6780 - Increased MAX Account Level - Added New Training Abilities - Improved UI Feature - Changed Mechanism in Chaos Crevice - Changed Product in Merchant License - Fixed Minor Bugs - Please Check Inbox in game for the details.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Ronin: The Last Samurai 1.10.341.6780 – بازی اکشن “رونین: آخرین سامورایی” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..