تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیعت دوباره با آرمان‌های سردار ملی، سالار ملی و سردار دل‌ها/ برای ایران قوی رأی می‌دهیم

برگی دیگر از مقاومت را به تاریخ این کشور میفزاییم

گروه سیاسی ـ محمدرضا خزائی: هر رأی مردم می‌تواند در پایداری و مقاومت میهن عزیز در برابر توطئه‌های استکبار جهانی نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا کند. نقشی که در تاریخ معاصر کشورمان ستارخان، باقر خان و سردار سلیمانی‌ها آن را بر عهده داشتند؛ آنان که سردار ملی، سالار ملی و سردار دل‌ها لقب گرفتند.

به گزارش بولتن نیوز، تاریخ روایت می‌کند که ... مشروطه‌خواهان تمام امیدهای خود را ازدست‌داده بودند و سیاهی استبداد، سراسر جامعه را فراگرفته بود، مردی از آن میان برخاست؛ یک مرد باریک‌اندام، بلندقد و سیاه چهره. ستارِ امیرخیزی با یک ایمان راسخ و قلبی پاک، برای حفظ وطن و آزادی، تفنگ بر دوش گرفت و به صف مجاهدین پیوست. هم‌رزمش باقرِ حاج رضا که ریاست مجاهدین محله خیابان تبریز را به عهده داشت، پس از به توپ بستن مجلس، همراه ستارخان شد تا به جنگ مسلحانه با قشون دولتی که تبریز را در محاصره داشتند، بپردازد.

مجلس شورای ملی جانبازی‌ها و فداکاری‌های این دو سردار و دیگر غیرتمندان تبریز را نخستین علت آزادی و خلاصی ملت ایران از قید اسارت و رقیت ارباب ظلم و عدوان معرفی می‌کند و از مصائب و شدایدی که آن فرزندان غیور وطن و سیر اهالی غیرتمند آذربایجان برای سعادت ابدی و نیکنامی ایران تحمل کرده‌اند، تقدیر می‌کند.

فداکاری‌ها و رشادت‌های سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم برای این آب‌وخاک مقدس، اظهر من الشمس است. فردی که برای تمامیت ارزی ایران اسلامی در خانه دشمن فعل مقاومت را صرف می‌کرد و به قیمت آرامش ایرانیان خواب را بر دشمنان حرام کرده بود.

بیایید دست در دست یکدیگر ایران عزیز را به قله‌های رفیع پیشرفت و عدالت برسانیم

از ازل برای این جان جنگیده‌ایم، برای شمال تا جنوبش، شرق تا غربش جان‌ها داده‌ایم. بله! پدران و مادران ما برای این مرزوبوم خون و دل‌ها خورده‌اند؛ این را تاریخ می‌گوید نه رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب، نه بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و هر تریبون دار دیگری...

خود ما جوانان هم در این سال‌ها کم مقاومت نکردیم؛ از تولد در سال‌های جنگ و دوران سرد تحریم تا سال‌هایی که تورم 40 و 50 درصدی؛ از زمانه‌ای که کنکور یک غول شده بود و مانند قلعه‌ای سنگی مقابل راه موفقیت و آینده روشن ایستاده بود؛ از وعده‌های توخالی نامزدهای بی‌تدبیر، از روزهای سخت بر باد رفتن سرمایه‌مان در بورس ... از همه گذشتیم تا به امروز رسیدیم.

حالا که در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، باید دوباره قدمی به سمت پیروزی برداریم، به سمت جوان‌گرایی و مبارزه با فساد، به سمت یک اقتصاد قوی و صلابتی مثال‌زدنی... ما رأی می‌دهیم تا آخرین فشنگ‌های اسلحه‌مان را در راه صیانت از مام وطن صرف کنیم. دوباره با آرمان‌های سردار ملی، سالار ملی و سردار دل‌ها بیعت می‌کنیم تا برگی دیگر از مقاومت را به تاریخ این کشور بیفزاییم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیعت دوباره با آرمان‌های سردار ملی، سالار ملی و سردار دل‌ها/ برای ایران قوی رأی می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..