تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زاکانی: از هنر استفاده ابزاری می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی در برنامه رئیس‌جمهور و جوانان از شبکه سه سیما اظهار کرد: وضعیت کنونی قابل قبول نیست ، امکانات و ظرفیت های بالقوه‌ای در ایران وجود دارد اما نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم که از جمله آن جوانان هستند.

وی در توضیح برنامه‌اش برای احیای بازار سرمایه اظهار کرد: بازار سرمایه امکانی را فراهم می‌کند که بتوان مشارکت جمعی پول و نقدینگی جامعه را به سمت تولید سوق داد. تا قبل از تشکیل بورس، بانک‌ها میدان‌داری کرده و فراتر از وظیفه‌شان به پیمانکاری و سفته‌بازی مشغول بودند و بازار سیاه راه انداختند. طبق یک تحقیقی بانک‌ها 57 درصد مانع رشد شده بودند تا اینکه بازار بورس شکل گرفت. متاسفانه در اواخر سال 98 به دلیل دعوت بدون تعهد رئیس‌جمهور به بازار سرمایه شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که هزینه‌های مردم از بین رفت.

وی تاکید کرد: دولت باید حامی بازار سرمایه نه مقابل آن باشد. بازار سرمایه به ثبات نیاز دارد، نه اینکه دستوری اداره شود. دولت اقدام و اصلاح در جهت تقویت بازار سرمایه و رونق آن اقدامات جدی انجام خواهد داد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره برنامه‌اش جهت تشکیل دولت جوان انقلابی و کارآمد گفت: من تنها نامزدی هستم که بیشترین وقت خود را با جوانان گذراندم. امروز فرصت‌های بی‌نظیری در بین جوانان است. ظلم بزرگی است که از این فرصت‌ها استفاده نشود. حتما دولت من جوان و حزب‌اللهی خواهد بود و میانگین سن وزرا نیز 45 سال است.

زاکانی درباره برنامه‌اش جهت رونق روستاها نیز اظهار کرد: یکی از اتفاقات تلخ طی دهها سال گذشته تغییر ترکیب جمعیت روستاها و شهرها بود. روستاها محل تولید هستند که به عنوان کانون‌های تولید می‌توانند فرصت‌های خوبی برای کشور فراهم کنند. با تمرکززدایی می‌توان شرایط را به‌گونه‌ای برد که مهاجرت معکوس به روستاها شاهد بود و روستاها تبدیل به مجموعه فعال در خلق ثروت شوند.

وی درباره برنامه‌اش جهت بهبود وضعیت مسکن نیز اظهار کرد: دولت وضعیت مسکن را به جایی برده که افراد برای خانه‌دار شدن باید چندین سال پول‌شان را ذخیره کنند. از طریق اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی و تسهیل صدور مجوز بازآفرینی شهری، صنعتی‌سازی برای زوج‌های جوان و نیازمندان مسیری را دنبال می‌کنیم که ماحصل آن خارج شدن مسکن از کالای سوداگرایانه به کالای مصرفی خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زاکانی: از هنر استفاده ابزاری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..