تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأخیر در اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی پذیرفتنی نیست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، صدیف بدری با بیان «تاخیر در اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی به هیچ عنوان پذیرفته نیست» تصریح کرد: دولت آن طور که باید پیگیر اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی نبوده لذا دولت آینده باید این موضوع را در اولویت قرار داده و برای اجرای دقیق آن تمام تلاش خود را به کار بگیرد. وی با یادآوری گفته وزیر راه شهرسازی که تاکنون یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است، افزود: گویا در این رابطه ناهماهنگی وجود دارد. طبق گفته معاون سازمان امور مالیاتی هنوز هیچ خانه‌ای برای صدور برگه مالیاتی به سازمان امور مالیاتی معرفی نشده که این ناهماهنگی‌ها نیازمند پیگیری و بررسی است. نایب‌رئیس‌کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اهمیت اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی در کمیسیون عمران جلسه مشترکی با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و وزیر راه و شهرسازی به صورت همزمان برای بررسی آخرین عملکرد دستگاه‌های مربوطه درخصوص اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأخیر در اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی پذیرفتنی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..