تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارشی از سخنان نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به هموطنان قزوینی + فیلم

ششمین برنامه انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در صداوسیمای مرکز قزوین، به آقای عبدالناصر همتی اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آقای همتی، گفت: استان‌ها باید توسط خود مردم و نخبگان آن استان و بر مبنایگزارشی از سخنان نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به هموطنان قزوینی شایسته سالاری اداره شوند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، روشی فعلی اداره اقتصاد کشور را نادرست دانست و گفت: سیاست، بیش از حد بر اقتصاد حاکم شده است.

آقای همتی، با انتقاد از سیاست جذب توریست گفت: در حال حاضر که نرخ ارز افزایش یافته است، می‌توانیم با تسهیل ورود گردشگران، اشتغالزایی کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قراردادن سیستم بانکی در خدمت توسعه بوم گردی، افزایش قدرت خرید مردم به بیش شش میلیون تومان، پرداخت یارانه برای دهک‌های اول تا سوم و افزیاش حداقل دستمزد‌ها را وعده داد.

آقای همتی، یکی از راه‌های توانمندسازی مردم در استان‌ها را رسیدگی به بخش کشاورزی آنان دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارشی از سخنان نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به هموطنان قزوینی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..