تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشویق مردم به حضور در انتخابات توسط محمد مهدی سیار

محمد مهدی سیار- شاعر و ترانه سرای کشورمان در قالب کلیپی ویدئویی از عموم مردم ایران دعوت کرد تا با حضور پای صندوق های رأی در تصمیم گیزی برای سرنوشت خود سهیم باشند.

به گزارش «تابناک»، محمد مهدی سیار شاعر و ترانه سرای جوان کشورمان و نویسنده مجموعه شعر «حق السکوت» طی یک کلیپ کوتاه ویدئویی از مردم ایران دعوت کرد تا با حضور در انتخابات رأی خود را به صندوق ها بیاندازند. 

او در این کلیپ تأکید می کند که حرکت جمعی و رأی دادن می تواند باهم بودن مردم ایران را اثبات کند.

سیار در این کلیپ بخشی از شعر معروف خود (خوشا تماشای صبح فردا خوشا بهارت شکوفه زارا/ خوشا هر آن کس که دوست دارد نفس کشیدن در این هوا را) را نیز قرائت می کند.

در ادامه می توانید این کلیپ را مشاهده کنید: 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشویق مردم به حضور در انتخابات توسط محمد مهدی سیار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..