تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار رئیس پارلمان لبنان درباره تداوم وضعیت بحرانی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در این مصاحبه که طی امروز، دوشنبه منتشر شد، گفت: امت بعد از حماسه اخیر فلسطین به رغم برخی درد‌هایی که این کشور و آن کشور می‌شناسد، در مرحله عزت و غرور به سر می‌برد.

او اضافه کرد: مهمترین دستاورد‌های حاصل شده وحدت فراگیر فلسطین در داخل و خارج آن است.

رئیس پارلمان لبنان در دیدار با غسان بن جدو، رئیس شورای اداره شبکه المیادین به غرور و افتخاری که مقاومت در غزه از پایداری، ثبات و دستاورد‌های بزرگ به ثمر رساند، اشاره کرد.

رئیس پارلمان لبنان اشاره کرد، پیروزی که باید به آن توجه کرد همبستگی فراگیر فلسطینی در کرانه باختری، غزه و فلسطینی‌های ۴۸ بود، فلسطینی‌های ساکن عرب ۴۸ پایداری و آگاهی تاریخی را ثابت کردند و در توقف اشغالگری از طریق اعتصاب سراسری موفق و بی‌سابقه از زمان سالروز "نکبت" موفق شدند.

رئیس پارلمان لبنان همچنین اظهار کرد، هم‌افزایی و هماهنگی که بین گروه‌های مختلف مقاومت در غزه و دیگر جغرافیای فلسطین حاصل شده عنوان وحدت عرب و مسلمانان در مقابل راهکار‌های فتنه انگیزی طایفه‌ای و مذهبی بوده و بارقه امیدی است.

بری تصریح کرد: آنچه در غزه آغاز شد تا یادآوری شود وحدت ملی هر کشور عربی در مقابله با هدف‌گیری خارجی ستون پایداری و پیروزی است.

او افزود: این همان چیزی است که ما در جنگ ژوئیه با هم محقق کردیم به طوری که مشارکت‌ها در وحدت داخلی‌مان در مقابله با دشمن با قدرت و قهرمانی بیشتر شد.

رئیس پارلمان لبنان درباره وضعیت کنونی کشورش با ابراز عصبانیت شدیدش از وضعیت کنونی گفت، اگر وضعیت بحرانی ادامه یابد منجر به ویرانی گسترده می‌شود که عواقبش خوشایند نخواهد بود.

او در عین حال تاکید کرد: ابتکارعمل من در نسخه سومش برای برون رفت سیاسی و دولتی کنونی از موافقت عربی، منطقه‌ای، بین‌المللی و غربی از جمله فرانسه برخوردار است.

بری همچنین نسبت به این‌که برخی به شروط ناتوان‌کننده پایبند هستند که بیشتر امور را پیچیده خواهد کرد و راهگشا نخواهد بود، ابراز نگرانی شدید کرد و گفت، براساس جایگاهم یعنی رئیس پارلمان بسیار به احترام به قانون اساسی و اجرای آن متعهدم و هرگز اجازه نمی‌دهیم قانون اساسی هدف گرفته شود لذا تحت هر عنوانی اجازه تعدی و نقض آن را نمی‌دهم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار رئیس پارلمان لبنان درباره تداوم وضعیت بحرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..