تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگردی: از توضیحات رامبد جوان در مورد کانادا نشینی تا نقل مکان اسدالله یکتا از ورامین به اختیاریه

در اینستاگردی این هفته روزیاتو سری می زنیم به هنرمندانی که به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده اند. از پیام تبریک به مناسبت تولد سلبریتی های محبوب می گوییم و نگاهی می اندازیم به کمک یکی از خیرین معروف تهرانی به اسدالله یکتا و خرید خانه برای او.

پست کمند امیرسلیمانی برای سلامتی برادرش

کمند امیرسلیمانی که بسیاری او را با ایفای نقش به یادماندنی اش در سریال پدرسالار می شناسند با انتشار چند استوری از اعزام برادرش سپند امیرسلیمانی برای انجام عمل جراحی خبر داد. خانم سلیمانی از مردم خواست برای سلامتی برادرش دعا کنند هرچند اطلاعاتی در مورد بیماری ایشان ارائه نداد. ایشان کمی بعد با انتشار یک استوری دیگر از اتمام عمل جراحی سپند امیر سلیمانی خبر داد.

لایو اینستاگرامی رامبد جوان

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه نیز که قبلا به خاطر زایمان همسرش (نگار جواهریان) در کانادا مورد هجوم و انتقاد کاربران قرار گرفته بود روز گذشته در لایو اینستاگرامی خود به شایعات درمورد نقل مکانش به کانادا پاسخ داد. آقای جوان ضمن اعلام این مساله که در کانادا زندگی نمی کند و قرار نیست به این کشور نقل مکان کند در پاسخ به سوال دیگری پیرامون شایعه طلاقش از نگار جواهریان نیز این شایعه را رد کرد.

پوریا رحیمی سام

پوریا رحیمی سام بازیگر ۳۹ ساله سینما، تلویزیون و تئاتر هم که با بازی در فیلم هایی مانند باران اسیدی به شهرت رسید با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلای محسن و مصطفی کیایی به کرونا و بستری شدنشان در بیمارستان خبر داد. آقای رحیمی در پست خود نوشته که حال این دو برادر حالا خوب است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

پست فرزاد حسنی در مورد سریال زخم کاری

فرزاد حسنی هم که پس از فاصله گرفتن از دنیای اجرا و تلویزیون این روزها کمتر در انظار عمومی ظاهر می شود با انتشار پستی از بازی فوق العاده سیاوش طهمورث در سریال زخم کاری (همه چیز در مورد سریال زخم کاری) تقدیر کرد. آقای حسنی با انتشار تصویری از سیاوش طهمورث نوشت:

این بار سیاوش طهمورث.نیم کلاچ و نیم ترمز، عجیب ترین نقش عمرش را با ظریف کاری غریب و دور از انتظاری بازی کرد.نقشی که حتی در میان کاراکترهای نمایشی هم منحصر به فرد است. در ٧۵ سالگی چنین درخششی تبریک فراوان دارد.آفرین به ” زخم کاری و طهمورثش.

فرزاد حسنی همچنین تصویری از دوران کودکی خود منتشر کرده که در آن چهره اش تفاوت چندانی با حالا ندارد.

دیدار مهناز افشار با خانواده و تولد همسر برزو ارجمند

مهناز افشار هم که این روزها در کشور سوئد زندگی میکند و به دلیل پرونده قضایی بازش در ایران فعلا قصد عزیمت به کشور را ندارد با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامی اش که ۱۳.۸ میلیون دنبال کننده دارد از جشن تولد ۴۴ سالگی خود خبر داد. خانم افشار در توضیح این تصویر نوشت که بعد از مدت سه سال از مهاجرتش توانسته خانواده خود را ببیند و تولدش را در کنار آنها جشن بگیرد. بسیاری از سلبریتی ها و هنرپیشه های کشورمان نیز با انتشار پست های جداگانه تولد مهناز افشار را تبریک گفتند.

برزو ارجمند برادرزاده داریوش ارجمند هم که چندی پیش به خاطر حرف های جنجالی عمویش در مورد ورزش بانوان مورد هجوم کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود با انتشار عکسی از خانواده سه نفره اش با حضور پارمیس زند (همسرش) و جانیار پسرش تولد همسر خود را تبریک گفت.

نقل مکان اسدالله یکتا از ورامین به اختیاریه

اسدالله یکتا هنرمند ۷۳ ساله کشورمان که تاکنون در بیش از ۹۳ فیلم ایفای نقش کرده از کمک یک خیر معروف تهرانی به خود برای خرید خانه خبر داد. آقای یکتا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت که با کمک یک خیر معروف تهرانی به نام حاج رضا فردوس توانسته از ورامین به منطقه شمالی اختیاریه تهران نقل مکان کند. او که در ابتدای اردیبهشت ماه به خاطر ابتلا به کرونا و سپس گرفتگی عروق قلب در بیمارستان نیکان بستری شده بود پیشتر از کمک این خیر برای پرداخت هزینه های بیمارستانش تشکر کرده بود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگردی: از توضیحات رامبد جوان در مورد کانادا نشینی تا نقل مکان اسدالله یکتا از ورامین به اختیاریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..