تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الحاق روستای جمکران به شهر قم / تاکید بر تسریع در تصویب الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان

۱۹:۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۸۸۹۳۵

۱۹:۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۸۸۹۳۵

دانلود PDF

با پیگیری استاندار قم و تصویب هیئت وزیران صورت گرفت؛

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از استانداری قم ،بهرام سرمست،استاندار قم در جلسه تطبیق مصوبه هیئت وزیران در خصوص الحاق جمکران به شهر قم در شورای عالی شهرسازی ایران که به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست  اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، خواستار الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان به منظور پاسخگویی به نیاز متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قم شد.


مقام عالی دولت در استان گفت: موضوع الحاق جمکران یکی از خواسته‌ها و انتظارات مردم و اهالی آن روستا بود که با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده به سرانجام رسید که خبری خوش برای مردم  استان قم است.


سرمست همچنین به کثرت متقاضیان مسکن در سامانه طرح اقدام ملی اشاره و تصریح کرد: برنامه ریزی استان برای انتقال متقاضیان مسکن اقدام ملی از شهر جدید امیر کبیر در استان مرکزی به قم عملیاتی شده است و با تسریع در تصویب الحاق اراضی ملی ۵۶۰ هکتاری در زمینه تامین مسکن طرح اقدام ملی در استان مشکلی نخواهیم داشت.


او ادامه داد: تاکنون در ثبت نام مرحله جدید طرح اقدام ملی بیش از ۱۳ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که با الحاق این اراضی به قم می‌توانیم پاسخگوی انتظارات مردم باشیم.

استاندار قم همچنین از اقدامات ارزنده وزیر راه و شهرسازی و مجموعه سازمان شهرسازی ایران در خصوص الحاق ۶۳ هکتار از اراضی دولتی تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الحاق روستای جمکران به شهر قم / تاکید بر تسریع در تصویب الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..