تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع «شیک» جمهوری چک در یورو 2020

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اولین دیدار از چهارمین روز مسابقات یورو 2020، تیم‌های ملی فوتبال اسکاتلند و جمهوری چک از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت تهران) از گروه D به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه همپدن پارک واقع در شهر گلاسکو برگزار می‌شود در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان یاروسلاو شیلهاوی همراه شد.

جمهوری چک که در نیمه اول با گل دقیقه 42 پاتریک شیک از میزبان خود پیش افتاده بود، نیمه دوم را هم عالی شروع کرد و در دقیقه 47 توسط همین مهاجم 25 ساله و ولادیمیر داریدا دو موقعیت جدی را روی دروازه اسکاتلند خلق کرد که هر دو موقعیت را مارشال دفع کرد. یک دقیقه بعد اسکاتلند با فشار به حریف تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت، اما توپی که مدافع حریف ناقص دفع کرد به تیر خورد و راه به جایی نبرد.

جمهوری چک اما در دقیقه 52 بار دیگر مزد بازی منطقی خود را گرفت و پاتریک شیک که جلو آمدن دروازه‌بان اسکاتلند از دروازه‌اش را دیده بود، از میانه میدان توپ را از بالای سر او به تور دروازه چسباند تا خودش و جمهوری چک را دو گله کند.

در دقیقه 66 لیندون دایکز در محوطه جریمه صاحب موقعیت خیلی خوبی شد که توماس واچلیک دروازه‌بان چک با پا توپ را از فاصله نزدیک دفع کرد و مانع فرو ریختن دروازه‌اش شد. در ادامه هم حملات دو تیم راه به جایی نبرد و بازی با برتری 2 بر صفر جمهوری چک پایان یافت.

شاگردان یاروسلاو شیلهاوی با این برد 3 امتیازی شدند و صدر جدول گروه D را در اختیار دارند. مردان استیو کلارک هم بدون امتیاز در قعر جدول جای دارند.

دانیل شیبرت داور آلمانی در این بازی هیچ کارتی از جیبش خارج نکرد.

امشب همچنین از گروه E دو بازی برگزار می‌شود که ابتدا از ساعت 20:30 تیم‌های لهستان و اسلواکی در ورزشگاه کرستوفسکی (ورزشگاه زنیت) مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند و سپس از ساعت 23:30 اسپانیا در ورزشگاه دلا کارتوخا واقع در شهر سویل پذیرای سوئد خواهد بود.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع «شیک» جمهوری چک در یورو 2020»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..