تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسکتبال انتخابی‌ کاپ آسیا/ کوارتر اول؛ ایران ۲۰ - ۱۶ عربستان


تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ اندونزی، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) ۲۴ خرداد به مصاف عربستان رفت.

به گزارش روزنو، آرون گرامی‌ پور، صمد نیکخواه‌بهرامی، ارسلان کاظمی، بهنام یهچالی و محمد جمشیدی ترکیب ابتدایی ایران را در این بازی تشکیل دادند.

برای عربستان نیز عبدل گبر، نصیر عبو جلس، الهوساوی، جابر ناصر و علی شوبیل در ابتدای کار وارد زمین شدند.

کوارتر اول: ۲۰ - ۱۶ ایران

با شروع این‌دیدار سبد نخست بازی را «مروانی» روی یک ریباند برای عربستان به دست آورد. در این کوارتر عربستان با عملکرد خوب در ریباند‌ها با ۳ امتیاز پیش افتاد، اما در ادامه بهنام بخچالی با پرتاب‌های دو امتیازی خود ایران را ۱۴ - ۱۳ پیش انداخت.

در اواخر این کوارتر محمد حسن‌زاده به جای آرون گرامی پور، مایک رستم‌پور به جای ارسلان کاظمی و سعید داورپناه به جای محمد جمشدی برای ایران وارد زمین شدند. با سه امتیازی رستم‌پور اختلاف ایران با عربستان به ۴ امتیاز افزایش یافت تا شاگردان مهران شاهین‌طبع ۲۰ - ۱۶ پیروز کوارتر نخست شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسکتبال انتخابی‌ کاپ آسیا/ کوارتر اول؛ ایران ۲۰ - ۱۶ عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..