تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4 رکن انتخابات باشکوه / ضرورت شرایط فعلی جامعه چیست

4 رکن انتخابات باشکوه / ضرورت شرایط فعلی جامعه چیستبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، امروز، 24 خرداد در نشست روشنگری و بصیرت ادارات استان یزد اظهار کرد: شکل‌گیری یک انتخابات پرشور و باشکوه نیازمند چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم است که همه آحاد جامعه و مدیران باید در تحقق این چهار رکن تلاش کنند. 

دهشیری افزود: تأمین امنیت انتخابات با تلاش نیروهای قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی صورت می‌گیرد و تأمین سلامت و رقابت سالم با امانت‌داری، وظیفه‌شناسی، مسئولیت‌پذیری، تدین و تعهد مجریان و ناظران محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: 28 خرداد سال جاری یکی از روزهای حساس این کشور است که سرنوشت 4 یا 8 سال آتی کشور و شاید به لحاظ برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان، سرنوشت آینده کشور رقم خواهد خورد.

این مقام قضایی، امیدآفرینی را از مهمترین وظایف مدیران در کشور دانست و بیان کرد: در حالی که معاندان، منافقان، دشمنان و مزدوران داخلی با یأس‌آفرینی در پی ایجاد افتراق بین مردم و صندوق‌های رأی هستند باید این حربه را شکست و مردم را برای مشارکت در سرنوشت خودشان به صحنه آورد.

وی افزود: دشمن و بدخواهان با مثلث تحقیر، تحریف و تردید در پی ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند اما مدیران جهادی و انقلابی باید با کار مضاعف و خدمت بی‌منت شگردهای دشمنان را خنثی کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به برخی از بی‌تدبیری‌ها، ضعف در مدیریت‌ها و برخی کارشکنی‌ها اظهار کرد: برخی از عوامل، سختی‌هایی را بر مردم وارد کرده و تنگناهای معیشتی بسیاری را پیش روی مردم نهاده‌اند، اما الان وقت آن رسیده که با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب نامزد اصلح و تغییر سیاست‌ها و رویکردها از سختی‌های مردم کاست و مشکلات آنان را حل کرد.

وی بر انتخاب اصلح توسط مردم با توجه معیارهای تعیین اصلح اشاره کرد و گفت: توجه به کارنامه کاری، داشتن برنامه مدون اجرایی و سوابق مدیریتی نامزدها و یا تحقیق از افراد مطلع می‌تواند مردم را در شناخت و انتخاب فرد اصلح کمک کند.

دهشیری بر بصیرت‌افزایی در جامعه تأکید کرد و گفت: بصیرت به معنای فراست عمیق، هوشمندی، تیزبینی و زیرکی است که فرد می‌تواند با درک صحیح، اوضاع را رصد و با توجه به تمامی جوانب کار، بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

وی داشتن درک درست از موضوع در بین تعارض‌ها و تضادها و گرفتن تصمیم صحیح را شاخصه افراد بصیر ذکر کرد و افزود: افراد بصیر در آشفتگی‌های اجتماعی و در عین پیچیدگی پدیده‌ها، راه و مسیر درست را تشخیص می‌دهند و می‌توانند سایر افراد جامعه را راهنمایی کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، دشمن‌شناسی را از ضروریات شرایط فعلی جامعه دانست و گفت: اگر افراد جامعه دشمن‌شناس باشند می‌توانند تشخیص دهند که دشمنان چه افرادی را بیشتر تخریب می‌کنند و از روی کار آمدن چه افرادی اظهار عجز و تأسف می‌کنند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4 رکن انتخابات باشکوه / ضرورت شرایط فعلی جامعه چیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..