تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اینان» با محوریت «ارادت به امام رضا‌(ع)» جلوی دوربین رفت

«اینان» فیلمی سینمایی به کارگردان رهبر قنبری است که با محوریت ارادت به امام رضا‌(ع) در مشهد جلوی دوربین رفت.

رهبر قنبری؛ کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره اثر جدید سینمایی خود اظهار  کرد: «اینان» عنوان جدیدترین فیلم من در مقام کارگردان است. این کار در مشهد جلوی دوربین رفته است و تنها بخش کوچکی از آن در روستای اطراف کرج فیلمبرداری خواهد شد. این فیلم  تصویرگر ارادت به امام رضا(ع) است. اولین پخش این فیلم سینمایی را در جشنواره فیلم فجر شاهد خواهیم بود.

وی افزود: صبا سهیلی، سپیده آرمان، الهه جعفری و مرتضی قرغانی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. علی برادری، تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده دارد. این فیلم سینمایی داستان؛ یک جوان سی ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود، اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌رساند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: رهبر قنبری، مدیر فیلمبرداری: داوود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، طراح چهره‌پردازی: محمد قلی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: میثم نویریان، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: امیر رحمت حیدری، بازیگردان: عباس عمرانی، منشی صحنه: مهتاب رضوی، عکاس: علی سیدی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تولید: سعید سرابی، مجری طرح: ناصر روئین تن، پشتیبانی تولید: علیرضا خسروی، تهیه‌کننده: علی برادری.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اینان» با محوریت «ارادت به امام رضا‌(ع)» جلوی دوربین رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..