تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلمان شهری آمل مناسب معلولان نیست

ساعت: 17:17 منتشر شده در مورخ: 1400/03/24 شناسه خبر: 1742983

کبری اسفندیاریان گفت: مبلمان شهری، اماکن عمومی، پاساژها برای معلولین مناسب‌سازی نشده است، تا دستری آسان شود و بتوانند مشارکت اجتماعی بیشتری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کبری اسفندیاریان در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر تعدادی از معلولین و کودکان کار توانمند این مجموعه که در واقع نمونه ای از دختران توانمند زیادی هستند تجلیل شدند، تا شاید در مقابل برخی محدودیت های که جامعه برایشان ایجاد می کند، نشان دهیم که معلولین می توانند فعل خواستن را صرف کنند و در حوزه فعالیت خود موفق باشند.

وی با بیان مشکلات معلولین در جامعه خاطرنشان کرد: مبلمان شهری، اماکن عمومی، پاسازها و..برای معلولین مناسب سازی نشده است، تا دستری اسان شود و بتوانند مشارکت اجتماعی بیشتری داشته باشند.

رئیس بهزیستی آمل از مشکلات معلولین را عدم حضور مناسب و به موقع در جامعه خواند و اظهار کرد: کمبود امکانات ورزشی، سالن‌های ورزشی و مشکلاتی که برای نابینایان وجود دارد مانند کتاب‌های صوتی، وسایل نقلیه مانند اتوبوس ها ، برای انان سخت است و مشکلات از این رو باعث شده تا کمتر در جامعه حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد:حضرت معصومه(س) همچون نگین درخشانی است که همه برکات و روشنی‌ها و ارزش‌ها و فضیلت‌ها از وجودش جوشیده و می‌تراود و نامگذاری روز میلاد این بزرگوار به روز دختر فرصتی مغتنم برای بیان شخصیت، منزلت و مرتبه ایشان است.

اسفندیاریان ادامه داد:هم اکنون که بی‌هویتی و بحران معنویت جمع کثیری از بشریت را مبتلا ساخته و انحطاط از نوع غربی شرافت انسانی و اخلاق را هدف گرفته است، تاسی دختران عفیف ایران اسلامی به اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه‌(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه‌ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران نوجوان و جوان ما است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است دست اندرکاران فرهنگی این فرصت‌ها را ارج نهاده و از تمام امکانات فرهنگی و زمینه‌های موجود برای تبیین و ترویج منش و شخصیت آن حضرت بهره برداری کنند تا دختران جوان کشورمان از آنچه که سال‌ها استکبار در راستای عفت زدایی و معنویت گریزی بوسیله ابزار متعدد دنبال کرده است در امان مانده و بواسطه برخورداری از فرهنگ فاطمی الگویی پسندیده از دختران عفیفه و فهیمه در جامعه جهانی ارائه کنند.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلمان شهری آمل مناسب معلولان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..