تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت شاه سلطان حسینی ندارم/ بیشتر مسئولان با مردم صادق نیستند

زاکانی در جلسه پرسش و پاسخ با اعضای هیئت علمی:

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امروز دوشنبه ۲۴ خرداد در برنامه پرسش و پاسخ میان او و اعضای هیئت علمی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، در پاسخ به سوال یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر مبنی بر اینکه استان‌های جنوبی کشور در حال از بین رفتن هستند، تاکید کرد: خطه مرتبط با دریا جزو ثروت مند‌ترین نقاط جهان است.

او افزود: ۳ استان جنوبی کشور مستقیماً به دریا مرتبط هستند و متاسفانه هیچ دقتی ناظر بر بهره‌مندی از این صنایع دریایی نیست و در بازطراحی آمایش سرزمینی حتماً روی این موضوع سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

زاکانی تصریح کرد: تغییر جهت کشور برای ما مهم‌تر از موضوع ۵ نامزد ما است، بنابراین کاندیداهای ریاست جمهوری باید با یکدیگر صحبت کنند تا خطا‌های گذشته را جبران شود و افق‌های روشنی پیش روست.

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ادامه داد: باید به منفعت ملی توجه شود نه اینکه افراد به فکر پر کردن جیب خود باشند.

او درباره لزوم توجه به کاهش آلودگی هوا گفت: موضوع آلودگی هوا در هر بخشی وجود دارد و این یک امر اساسی است که در کانون حرکت ما برای آن در حوزه محیط زیست برنامه‌ریزی شده است؛ بنابراین ما باید در خصوص شدت مصرف انرژی در تمام کشور و شیفت کردن آن به سمت وسایل نقلیه‌ای که هوای پاک را در پی دارند برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم از طریق کنترل کردن آلایندگی‌های مضری که در جامعه هست مانند کارخانجات و ... دقت لازم را بالا ببریم.

بیشتر مسئولان با مردم صادق نیستند

زاکانی بیان کرد: باید به صورت شفاف با مردم در خصوص آلودگی هوا صحبت کنیم تا خود آن‌ها در این زمینه مدیریت داشته باشند، متاسفانه بیشتر مسئولان با مردم صادق نیستند و کتمان کاری می‌کنند.

او ادامه داد: برخی از استادان دانشگاه تهران به گفته خودشان دستگاه‌های آلاینده هوا را با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان ساخته‌اند، اما برخی از مسئولان همین دستگاه‌ها را به قیمت ۵ میلیارد تومان خریداری می‌کنند و باید گفت که از محصولات ایرانی ناکارآمد‌تر هستند؛ بنابراین در این زمینه تعارض منافع وجود دارد که بی‌دقتی، عدم آگاه سازی در جامعه و عدم توجه به آلایندگی باعث بروز این معضل می‌شود.

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد: هوای تهران در یک نقطه بسیار ویژه و خوبی است و زمانی که خودرو‌ها تردد نمی‌کنند هوای شهر بهبود می‌یابد و آلاینده هم کاهش پیدا می‌کند. در استان‌های جنوبی هم به علت تعارض منافع، مدیریتی و فامیل بازی در زمینه کاهش آلاینده‌ها وجود ندارد.

مدیرکل وزارت اطلاعات می‌خواست در زمینه مبارزه با فساد با من معامله کند

زاکانی درباره رفع معضل مبارزه با فساد اظهار کرد: اولین موضوع مبارزه با فساد به صورت جدی با وزیر اطلاعات شروع شد. وزیر اطلاعات به بنده گفت که موضوع فساد را از رفقای خود شروع کرده‌ای بنده هم گفتم با این فرمان که در ادامه یقه شما را بگیرم و مدیرکل ایشان در این خصوص از بنده درخواست معامله داشت.

او گفت: اگر کوچک‌ترین ریگی در کفش بنده بود بنده نمی‌توانستم به هیچ عنوان در مقابل مفسدان بایستم و در این زمینه لطف خدا شامل حال بنده شده است. از زمان جنگ و دانشجویی همواره تلاش کرده ایم تا نوکر مردم باشیم و خدا هم در این زمینه صیانت کرده است.

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد: از سال ۷۷ تا سال ۸۲ سوالات آزمون دستیاری پزشکی در زمان پزشکیان وزیر سابق به فروش می‌رفت و در سال ۷۷ یک پزشک برای بنده دفترچه آزمون خود را فرستاد و گفت که در رشته ارتوپدی قبول شده‌ام و در حال حاضر در این زمینه فعالیت دارم و حدود ۳۰ میلیون پول دفترچه را داده‌ام که از ۲۰۰ سوال دفترچه آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۶ سوال مارک بوده است.

او افزود: تفحص بنده از آموزش عالی کشور طی ۱۰ ماه انجام شد و به مدت ۲ ماه هم در این خصوص با اعضای هیئت علمی برای انتخابات سال ۸۴ مناظراتی داشته‌ایم، علیرغم تمام مخالفت‌هایی که دانشگاه آزاد داشت و تمام قامت در مقابل ما ایستاد، باید گفت که رئیس دانشگاه آزاد که هم اکنون در هیئت رئیسه مجلس فعالیت می‌کند برای بنده پیامی ارسال کرد بر مبنای اینکه دو تن از معاونان خود را در اختیار من قرار می‌دهد تا از سرش دست بردارم، اما بنده گفتم حتی اگر همه را هم در اختیار بنده قرار دهی به علت خلافی که کرده‌ای نباید فعالیت کنی و باید دانشگاه به اینصورت اصلاح شود.

او با بیان اینکه ۱۵۰۰ نفر را در کشور سازماندهی و ۴۹۰ هزار سند جمع آوری کرده‌ام که شامل ۴۳ جلد گزارش می‌‌شود که ۱۳ عدد آن از سوی دانشگاه آزاد بوده است. ۴ سال برای ریشه کنی اعتیاد زیاد است و برخی نمی‌خواهند کار کنند.

زاکانی بیان کرد: امیرکبیر ۳ سال و ۲ ماه کار کرد و اسم او تا ابد در تاریخ ماند، اما برخی افراد ۳۰۰ سال یا ۳ هزار سال است که در جامعه هستند، اما نمی‌خواهند کار کنند؛ بنابراین با سیستم دادن و با به میدان آوردن توانایی‌های مردم می‌توان کشور را متحول کرد که در این صورت نباید برای خود کیسه دوخته باشیم و تنها باید برای مردم کار کنیم و نوکر مردم باشیم و به نخبگان تکیه کنیم نه اینکه خود را عقل کل بدانیم.

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد: هر کسی که خطا کرد باید یک چوب بخورد و فرد انقلابی دو چوب بخورد و اگر فامیل بنده بود ۳ چوب بخورد؛ بنابراین نباید به منافع خود تکیه کرد.

مدیریت میدانی در عرصه‌های مختلف لازم است

زاکانی بیان کرد: بنده مدیریت شاه سلطان حسینی ندارم، بلکه مدیریت میدانی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مهم است. در کارنامه ۴۲ ساله بنده این بوده است که اگر مخالفی داشتم از او دفاع کرده‌ام.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت شاه سلطان حسینی ندارم/ بیشتر مسئولان با مردم صادق نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..