تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد دیدنی خودرو برقی پورشه تایکان کراس توریزمو در صحرا و برف

پورشه فرایند بازاریابی خود را با انتشار ویدئویی هیجانانگیز دگرگون کرده است. شکی نیست پورشه تایکان کراس‌ توریسمو یکی از محصولات جذاب شرکت سازنده است؛ اما بسیاری از خریداران احتمالی این خودرو و البته عاشقان تایکان میخواهند درباره پیشرانه جدید کراس توریسمو، اطلاعات بیشتری داشته باشند. پورشه برای ارائه پاسخی قاطعانه، محصول جدیدش را در دو مسیر  کاملا متفاوت همراه بالون اختصاصی و سگهای سورتمه و هواپیمای بدون سرنشین، به چالش کشیده است.

تایکان کراس توریسمو نسخه همه‌جا‌رو و پرکاربردتری از تایکان برقی سدان است. پورشه با افزایش ارتفاع تایکان و اضافه‌کردن روکش پلاستیکی به بدنه، این خودرو را کاربردی‌تر از نمونه سدان کرده‌ است. پورشه برای نمایش توانایی‌های فوق‌العاده تایکان، دو جاده متفاوت را در نظر گرفته‌ است: یکی جاده شنی در دل صحرا با گرمای طاقت‌فرسا و دیگری جاده یخی دریاچه‌ای یخ‌زده.

مقاله‌های مرتبط:

روی پورشه تایکان کراس‌ توریسمو سیستم چهارچرخ محرک نصب شده‌ است که درکنار سیستم هدایت گشتاور (Torque Vectoring) و موتور الکتریکی قدرتمند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قدرتمندترین مدل با نام توربو S تقریباً ۷۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. جعبه‌دنده جدید دوسرعته نیز همیشه میزان مناسبی از قدرت را باتوجه‌به سرعت خودرو دردسترس راننده قرار می‌دهد.

با این تفاسیر، واقعا پورشه تایکان کراس‌ توریسمو در دمای بیشتر از ۳۰ یا سردتر از منفی ۳۰ درجه سانتی‌گراد دوام می‌آورد؟ پاسخ این پرسش را زمانی متوجه می‌شوید که ویدئو جدید پورشه را به‌دقت تماشا کنید. دقت و ظرافت کار مهندسان پورشه به‌گونه‌ای است که سعی می‌کنند محصولاتی مناسب برای هر سلیقه و هر مکان طراحی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد دیدنی خودرو برقی پورشه تایکان کراس توریزمو در صحرا و برف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..