تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسکتبال ایران راهی کاپ آسیا شد

شاگردان مهران شاهین طبع با پیروزی برابر عربستان به عنوان صدرنشین راهی مسابقات کاپ آسیا شدند.

به گزارش قدس آنلاین،، رقابت های انتخابی بسکتبال کاپ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۴ خرداد با حضور تیم های قطر، ایران و عربستان به میزبانی اردن برگزار شد و تیم ملی کشورمان با دو پیروزی به عنوان صدرنشین راهی کاپ آسیا شد.

شاگردان مهران شاهین طبع روز شنبه در نخستین دیدار خود در این مرحله مصاف تیم ملی قطر رفتند و موفق شدند حریف خود را ۸۴ بر ۴۶ شکست دهد.

ملی پوشان بسکتبال کشورمان بعدازظهر امروز دوشنبه در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی عربستان رفتند و در جدالی نزدیک و پایاپای حریف خود را با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ شکست دادند و به عنوان تیم صدرنشین راهی کاپ آسیا شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسکتبال ایران راهی کاپ آسیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..