تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی ژاله صامتی، همسر و دخترانش

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند. خانم صامتی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر تهران است و بازیگری را از سال ۱۳۶۸ با حضور در عرصه تئاتر آغاز کرد. اولین کار سینمایی خانم صامتی هم فیلمی به نام دت یعنی دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی بود و پس از آن در سال ۱۳۷۳ توانست نقش اول فیلمی به نام دشت ارغوانی را به دست بیاورد.

ازدواج و زندگی شخصی ژاله صامتی

ژاله صامتی

ژاله صامتی با ایرج سنجری ازدواج کرده که او نیز بازیگر سینما و تئاتر است و در زمینه دوبله و دوبلاژ نیز از جمله قدیمی ها محسوب می شود. آقای سنجری متولد ۱۳۳۹ است و ۱۲ سال با خانم صامتی اختلاف سنی دارد. ایرج سنجری در رشته کارگردانی تحصیل کرده و مدرک خود را از کشور کانادا دریافت کرده است. این هنرپیشه کار صحنه را در سال ۱۳۴۷ با شادروان هادی اسلامی آغاز کرده است و به عنوان اولین همکاریشان در اجرای نمایش زیرگذر لوطی صالح به عنوان بازیگر حضور داشته است. او در سریال های بسیاری همچون روزگار قریب، آژانس دوستی، زیرخاکی و فیلم سینمایی در وجه حامل حضور داشته است.

خانم صامتی در برنامه دورهمی مهران مدیری در مورد نحوه آشنایی اش با همسر خود گفت که در یک کار تئاتر با هم آشنا شده اند و در آن زمان آقای سنجری بدون آنکه خانم صامتی سوالی از او بپرسد در مورد حال و احوالش برای او می گفت تا در نهایت سر صحبت را با او باز کرد و از اون درخواست کرد که برای خواستگاری به منزلشان برود.

این دو هنرپیشه دو دختر به نام های یاس و نیاز دارند که یاس متولد ۱۳۷۰ است و گویا زمانی با آرمان درویش بازیگر نقش البرز شمس در سریال ملکه گدایان نامزد بوده که البته این نامزدی به جایی نرسیده و به ازدواج ختم نشده است.

یاس سنجری و آرمان درویش

آقای درویش متولد ۱۳۶۶ و سی و سه ساله است و پیشتر به خاطر بازی در فیلم کمدی انسانی ساختهٔ محمدهادی کریمی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ شده و «کمدی انسانی» هم جایزهٔ بهترین فیلم این جشنوارهٔ اروپایی را دریافت کرده است.

ژاله صامتی

ژاله صامتی در کنار یاس و نیاز/ از اینستاگرام خانم صامتی

جوایز ژاله صامتی

این بانوی هنرمند برای فیلم در وجه حامل در ۱۳۹۸ برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم شهر شد. ژاله صامتی برای بازی در فیلم رفیق بد در سال ۱۳۸۷ برنده جایزه بهترین کمدین زن از دومین جشنواره سینمای کمدی گل آقا شد.

خانم ژاله صامتی همچنین در مدت فعالیت هنری خود دو بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره فجر شد. یکبار برای بازی در فیلم درخونگاه در سال ۱۳۹۷ و یکبار دیگر برای فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ در سال ۱۳۹۴.

فیلم شناسی ژاله صامتی

بالاتر از خطر، خفاش، مربای شیرین، گیلانه، قاعده بازی، دراکولا، درخونگاه، عصر یخبندان، تگزاس ۲ و حمال طلا از جمله معروف ترین فیلم هایی است که خانم صامتی در آنها ایفای نقش کرده است. از جمله کارهای تلویزیونی خانم صامتی هم می توان به یحیی و گلابتون، فردا دیر است، آژانس دوستی، کاراگاه شمسی و دستیارش مادام، هتل، آژانس دوستی، زیرخاکی و زیرخاکی دو اشاره کرد که این روزها از شبکه اول سیما پخش می شود.

اینستاگرام ژاله صامتی

خانم صامتی برخلاف سایر هنرپیشه ها در اینستاگرام چندان فعال نیست و در صفحه شخصی اش با آیدی jalehsameti51@ تنها ۹۲ پست منتشر کرده و تعداد دنبال کنندگانش با وجود محبوبیت بالایی که در میان مردم دارد از ۱۲۰ هزار دنبال کننده فراتر نمی رود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی ژاله صامتی، همسر و دخترانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..