تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع تولید خودروی FMC 511 در فردا موتورز، عرضه سدان اقتصادی بزودی در بازار

اگر خاطرتان باشد، فردا موتورز چند هفته پیش از خودروی سدان جدیدی به نام FMC 511 رونمایی کرد. یک سدان اقتصادی جمع و جور که در رنج قیمتی بسیار مناسبی قرار گرفته و از امکانات بسیار مناسبی نسبت به رقبای خود بهره مند است. حال این خودروسازی با انتشار عکسی در وبسایت رسمی خود نشان داده که تولید این خودرو در خط تولید آغاز شده و به نظر می رسد که به زودی شاهد عرضه و البته پلاک ملی این خودروی جدید باشیم.

خودروی FMC 511 به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند حداکثر 106 اسب بخار و 135 نیوتن متر گشتارو را تولید کند. گیربکس بکار رفته روی این خودرو 5 سرعته دوکلاچه است.

قیمت FMC 511 دقیقاً 429 میلیون تومان اعلام شده و با 20 درصد داخلی سازی به بازار عرضه شده است. استقبال از این خودرو نیز بسیار خوب بوده و در چند روز اول، تمامی ظرفیت پیش فروش اولیه تکمیل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع تولید خودروی FMC 511 در فردا موتورز، عرضه سدان اقتصادی بزودی در بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..