تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مراسم E3 2021 – نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی ۲۰۲۱

اولین رای باشید!

مراسم-E3-2021

مراسم E3 2021 به‌عنوان بیست و ششمین دوره از کنفرانس‌های E3 محسوب می‌شود که برای دومین سال پیاپی، در دوران کرونا و با تاثیرپذیری آن برگزار می‌شود. کمپانی سونی بازهم در این مراسم حضور ندارد و همین موضوع سبب شده است که برگزار کنندگان با چالش‌های بسیار زیادی روبرو شوند. کنفرانس‌های مختلف این رویداد، همواره پیش از آغاز رسمی E3 برگزار شده و این بار نیز همین روند برقرار بوده است. از مهم‌ترین تفاوت‌های امسال می‌توانیم به برگزاری مشترک کنفرانس ایکس باکس و بتسدا اشاره کنیم که بعد از خریداری شدن بتسدا، تصمیم گرفته‌اند که کنفرانس خود را با همدیگر برگزار کنند.

به جز مایکروسافت، کنفرانس‌های دیگری هم در کار خواهد بود و می‌توانیم به EA Play، یوبیسافت، PC Gaming Show و موارد دیگر اشاره کنیم. امسال چند شرکت کوچک هم اقدام به برگزار کنفرانس اختصاصی خود کرده‌اند که البته یقینا چیز زیادی هم برای عرضه نخواهند داشت. از دیگر کنفرانس‌های مهم می‌توانیم به اسکوئر انیکس هم اشاره کنیم. شما می‌توانید تمامی این کنفرانس‌ها را به همراه تریلرهای منتشر شده، به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت ممکن دریافت کنید. از مهم‌ترین بازی‌های حاضر در مراسم E3 2021، می‌تونیم به استارفیلد، فارکرای ۶ و بتلفیلد ۲۰۴۲ اشاره کنیم که در کنار داشتن معرفی، چند تریلر گیم پلی هم در این مراسم دریافت کردند و می‌توانید همه آن‌ها را مشاهده کنید.

مراسم-E3-2021

شرکت‌های مختلف همواره در مراسم E3 2021 از بهترین بازی‌های خود رونمایی کرده یا آپدیت‌هایی را برای بازی‌های قبلی خودشان ارائه می‌کنند. این مراسم کلکسیونی از تریلرهای مختلف است که از گیم‌پلی بازی‌ها نمایش داده شده و طرفداران و گیمرهای سرتاسر جهان، بعد از مدت‌ها با یک رویداد تمام عیار در صنعت بازی های ویدیویی سرگرم می‌شوند. امسال حتی بدون حضور سونی، به لطف خریدهایی که مایکروسافت داشته و شرکت‌های زیادی مانند بتسدا را زیر بلیط خود آورده است، کنفرانس‌ها از هیجان بسیار بالایی برخوردار بوده است.

info

E3 2021 is the 26th E3, during which hardware manufacturers, software developers, and publishers from the video game industry will present new and upcoming products.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مراسم E3 2021 – نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی ۲۰۲۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..