تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور از پالایشگاه ایرانول

خواندن ۲ دقیقه

شرکت نفت ایرانول+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در این بازدید تابش، ضمن ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده گفت: حضور زارع پور اشکذری در سمت مدیر عامل شرکت نفت ایرانول مغتنم است و با توجه به سوابق ارزنده ایشان نگاه مثبتی در بازار روانکار نسبت به این برند با سابقه بوجود آمده است.

وی افزود: ما تلاش داریم در سالی که بنام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بتوانیم با حمایت همه جانبه وتمام قد از تولیدکنندگان صنعت روانکار کشور در امر خطیر تولید، جهش قابل قبولی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: تولید باکیفیت بهترین گزینه برای رعایت حقوق مصرف‌کننده بوده و ما شاهدیم که پرسنل این شرکت با سابقه چگونه در راستای این امر مهم قدم برمیدارند.

همچنین در این جلسه هم اندیشی، مدیران و معاونین ایرانول نسبت به بررسی و ارائه راهکار‌هایی در خصوص افزایش تولید و عرضه روغن موتور در بازار پرداختند.

در این جلسه مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن خیر مقدم توضیحاتی در خصوص جایگاه شرکت نفت ایرانول در صنعت روانکاران و مجموعه فعالیت‌های این شرکت که منجر به رشد بیش از ۵۰ درصدی تولید و رشد ۱۱۰درصدی فروش مبلغی در اردیبهشت ماه سال جاری شد ارایه و بیان کرد: امید است با انجام اقدامات مورد نظر و حمایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بتوانیم در راستای افزایش تولید، سهم بازار و سود سهامداران عزیز در این سال قدمی بزرگ برداریم.

بیشتر بخوانید: مجمع "شرانل" برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور از پالایشگاه ایرانول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..