تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکته قابل توجه کابینه بنت چیست؟

به گزارش روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، دولت جدید رژیم صهیونیستی که یکشنبه از کنست (پارلمان این رژیم) رأی اعتماد گرفت شامل ۹ وزیر زن است که بیشترین تعداد زنان در دولت‌های رژیم صهیونیستی را دارد. دو تن از این وزیران مراکشی و سه تن عراقی هستند.

آیلت شاکد۴۴ ساله، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی دختر یک یهودی عراقی است که در عراق حسابدار بود و مادرش نیز تورات را در بغداد تدریس می‌کرد و بعدا به اراضی اشغالی مهاجرت کردند.

یفعاط شاشه بیتون، وزیر آموزش پدرش عراقی است که شرکت حمل و نقل در بغداد داشت و مادرش یک پرستار مراکشی است.

اورنا باربیویا، وزیر اقتصاد که اولین زنی بود که به درجه سرلشگری در ارتش رسید اصالتا از طرف مادرش عراقی است و پدرش یک مهاجر رومانیایی است.

میراو کوهن از حزب "آینده‌ای هست" که وزیر برابری اجتماعی است دارای والدین مراکشی است و سه فرزند دارد.

همچنین کارین الحرار، وزیر انرژی ۴۴ ساله از یک خانواده مراکشی است که در دهه‌ ۵۰ به اراضی اشغالی مهاجرت کردند. وی فارغ التحصیل ارشد حقوق از مرکز اداره پژوهش‌های آکادمیک و دانشکده حقوق واشنگتن در دانشگاه آمریکایی است. وی مادر دو فرزند است و زبان فرانسه را به خوبی بلد است. او وکیل و عضو حزب "آینده‌ای هست" بوده و به دلیل بیماری ویلچرنشین است.

بنینا تامانو-شطا، وزیر مهاجرت ۴۰ ساله نیز در اتیوپی به دنیا آمد و بعدا زمانی که سه سالش بود به همراه پدر و مادرش به اراضی اشغالی مهاجرت کرد. وی اولین اتیوپیایی است که یک کرسی در کنست از حزب آبی-سفید دارد.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکته قابل توجه کابینه بنت چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..